AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Noen som har erfaring med Bulderbank? Vi søkte om å flytte lånet vårt dit og fikk det innvilget. Rente 3.32 (før renteoppgang) Hva tenker dere? Anonymkode: 63900...160
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Ikke bare tilbyr de lavere rente enn de fleste banker dersom du har lav gjeldsgrad, men du får også kundeutbytte. Boliglånet er i tillegg gebyrfritt. I sum tror jeg det blir vanskelig å slå dette. Hadde jeg hadde fast inntekt, hadde jeg lett flyttet lånet ditt. Anonymkode: 05a3b...cf1 1
Million Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Jeg har boliglånet mitt i Bulder bank og er godt fornøyd med dem. De gir rente etter gjeldsgrad, og jeg har den laveste de tilbyr pga gjeldsgraden min er under 50% (har 40 ca). De krever heller ikke at man flytter alle kontoer dit og har lønnsinnskudd på kontoen fast. Det er helt greit å kun ha boliglånet der. Jeg har fått tilsendt bankkort derfra også, men det bruker jeg ikke og skal si det opp før det begynner å koste noe (gratis første året, ikke gebyr). Alt i alt er jeg godt fornøyd med Bulder Bank etter å ha vært kunde der i ett år nå straks. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Jeg er veldig fornøyd, men så har jeg heller ikke trengt noe ekstra oppfølging/service, eks søke avdragsfrihet eller blitt arbeidsledig eller lignende, så jeg vet ikke helt hvordan de vil være i slike situasjoner. Overflyttingen av lånet gikk utrolig raskt og greit, ingen gebyrer og alt går fint. Lav rente (jeg har ca 30% belåningsgrad). Jeg har beholdt lønnskonto, brukskonto og en sparekonto i min gamle bank, og det er det få banker som lar deg gjøre. Så har jeg huslån, brukskonto og sparekonto i Bulder (2,4% rente på sparekonto, så jeg har det meste der). Bulder har også nylig fått kredittkort, tilbyr mellomfinansiering og sparing i fond. Jeg savner mulighet for bankoverføring til utlandet, det er det eneste. Anonymkode: dacb4...564 1
Million Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig fornøyd, men så har jeg heller ikke trengt noe ekstra oppfølging/service, eks søke avdragsfrihet eller blitt arbeidsledig eller lignende, så jeg vet ikke helt hvordan de vil være i slike situasjoner. Anonymkode: dacb4...564 Du trenger ikke sende inn noen søknad eller spørre om avdragsfrihet. Du går inn på boliglånet i mobilappen til Bulder Bank, og med et klikk på "Pause Lånet" får du ett års avdragsfrihet på øyeblikket. Mener å huske det var opptil tre år man kunne ha avdragsfrihet der. EDIT: jeg vet ikke om man må ha under en viss belåningsgrad for å kunne velge avdragsfrihet så fritt selv, men jeg antar det når jeg tenker etter. Sikkert under en viss prosent i gjeldsgrad, men jeg vet ikke hva den er eventuelt. Endret 17. desember 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke bare tilbyr de lavere rente enn de fleste banker dersom du har lav gjeldsgrad, men du får også kundeutbytte. Boliglånet er i tillegg gebyrfritt. I sum tror jeg det blir vanskelig å slå dette. Hadde jeg hadde fast inntekt, hadde jeg lett flyttet lånet ditt. Anonymkode: 05a3b...cf1 Jaja, men du glemmer å nevne at de bare har app og ikke ordentlig nettbank Anonymkode: f0c93...073
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jaja, men du glemmer å nevne at de bare har app og ikke ordentlig nettbank Anonymkode: f0c93...073 Men appen fungerer veldig fint. Anonymkode: dacb4...564
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men appen fungerer veldig fint. Anonymkode: dacb4...564 Appen er tull sammenlignet med en ordentlig nettside Anonymkode: f0c93...073
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Appen er tull sammenlignet med en ordentlig nettside Anonymkode: f0c93...073 Javel. Jeg klarer meg fint med den. Lave renter er verdt mer enn en nettside. Anonymkode: dacb4...564
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Skrevet 17. desember 2022 Hvordan går jeg frem for å dokumentere tilbud/pris fra Bulder, til min egen bank? uten å sende inn søknad for å bytte? Ser jeg kan spare 1000kr i mnd på å bytte🤔Men har lyst å beholde min egen bank. Er det vits i å prøve å forhandle eller😅 Anonymkode: 42454...be7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #11 Skrevet 18. desember 2022 kjempehappy. endelig en bank som favoriserer de med lav gjeldsgrad. Har 3.39% og 10 år avdrsgsfritt. lar inflasjonen spise det opp Anonymkode: 7e862...507
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #12 Skrevet 18. desember 2022 Jeg prøvde å få et uforpliktende tilbud, men fikk ikke gjennomført fordi jeg ikke har fingeravtrykkgjenkjenning(?) på mobilen🫣Hahaha ble visst for digitalt gitt, får heller betale(snart) 5%😭😭😭 Anonymkode: 42454...be7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå