Gjest juleshopping Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Så har jeg vert på julegavehandling. Går for mye penger. to i fam ønsket seg gensere til jul. Gikk på Dressmann,men snudde. Er det noe med meg? Etter jul kommer alle til å gå i samme klærne...Ymse kvalitet, så jeg lot det være. nå legger jeg mye jobb i å finne den personlige gaven. Så gikk jeg på cubus, synes kvaliteten var verre? Så for meg genseren etter vask...Nei. Så eg mangler disse gavene enda. Går jeg på en butikk hvor jeg vet det er kvalitet, så koster de fort 6-700 kr og det blir ikke aktuelt. Kjøperdere klær til voksne på Dressmann/cubus?
Chiquita Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Kjøperdere klær til voksne på Dressmann/cubus? ← Ja, det kan jeg fint gjøre - dersom jeg vet hva vedkommende ønsker seg. Har ikke noe negativt å si om kvaliteten der jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Samme her, har heller ikke noe negativt å si på kvaliteten i de butikkene.
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Har ingenting i mot Dressmann, kjøper mye til sambo derfra.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Klart vi handler der! Kaller det for "pappagenser" fordi alle fedre har minst EN stripete genser fra Dressmann eller Cubus
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Cubus har i hvertfall overrasket meg positivt i det siste når det gjelder kvaliteten (selv om jeg enda furter over den rosa genseren som jeg måtte kaste etter tre gangers bruk pga. at den loet så mye).
Lady79 Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kjøper ofte klær til mannen, og andre menn i min familie, på Dressmann Syns kvaliteten har vært bra jeg
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Dressmann er greit nok, men Cubus styrer jeg unna.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Match har fine tynne ullgensere i mange ulike farger (ensfarga) til ca 399kr. Stakkars kjæresten min får en ny hvert år Men ikke i samme farge, da... Og i år har han sagt at han ikke ønsker seg genser... Kan ikke skjønne det!
Gjest Mito24 Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 Jeg synes Dressmann har grusomme klær. Både utseendet og kvaliteten er til å rynke på snuten av
Lady79 Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Jeg synes Dressmann har grusomme klær. Både utseendet og kvaliteten er til å rynke på snuten av ← Jøss....ja ja smaken er som baken....delt
Linselus Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Jeg føler at det er mer "klærne alle har" om man går på H&M og kjøper genser/busker/skjorter enn på eksempelvis Dressmann og Cubus. Forøvrig bruker også Boys of Europe å ha billige ullgensere/bomullsgensere både med v-hals og rund hals. En gang fant jeg gensere der som virket helt ok i kvaliteten til 199 kr. Som andre her er jeg blitt positivt overrasket over Cubus i den senere tid. Dressmann har ifølge min kjæreste en god del fine skjorter som holder godt på fasongen og er forholdsvis lette å stryke.
Gjest Very Victoria Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 Unngår Dressmann. Det er lettere for kvinner å finne klær på billig-kjedene enn det er for menn (synes jeg da).
Gjest Sabia Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Jeg styrer unna Cubus og Dressmann, men syns som et par andre her at Cubus virker som har forbedret seg noe...? Har ikke kjøpt noe selv der enda men har sett hva andre har kjøpt der.
Annevenn Skrevet 14. desember 2005 #16 Skrevet 14. desember 2005 Kjøper skjorter til pappa, mannen min og svigerfar på Dressmann, pluss undertøy. Alle 3 er kjempeopptatt av kvalitet, men sier de ikke får noe særlig bedre kvalitet på skjorter til 700 enn de på Dressmann. Ellers har jeg ikke erfaring med klærne derfra.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #17 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har et tips om du føler du bruker for mye penger: Kjøp gavekort! Da kan mottakeren selv finne noe som faller i smak, og om de shopper i romjulen får de mer for pengene pga salget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå