Gå til innhold

Han flytter fra land til land - ikke noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann fra Storbritannia som har bodd i Norge i to år. Han har lært seg norsk og har en veldig bra jobb han ble headhuntet til. Han sier han vil ha kone og barn og vi er i den alderen det bør komme på plass. Jeg vet at han har jobbet og bodd i mange land og han sier han må bo der jobben fører han (veldig high rank globalt selskap). Jeg så på LinkedIn profilen hans at han bor 2-3 år i samme land også får ny stilling i annet land og dette bekymrer meg... Han sier at begge hans andre seriøse forhold tok slutt fordi han flyttet og han sier at det ikke er umulig at han flytter fra Norge om jobben krever det.  Bruker han bare damer som midlertidig selskap før han flytter igjen? Kan man regne med en sånn mann? 

Anonymkode: 491d6...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke helt ut som om han er så mye å satse på langvarig dessverre 😕

Anonymkode: f4b52...fa1

• Liker 2
Skrevet

Han sier tidligere forhold har tatt slutt pga all flyttingen og kan ikke garantere deg at han ikke vil flytte igjen, hvis det blir jobbmuligheter i et annet land. Han vil ha både i pose og sekk, både familie og karriere, men er ikke villig til å forandre seg og vil nok fortsette å prioritere seg selv og jobben først. Hvis du ønsker deg noe seriøst og langsiktig og en familie på sikt, ville jeg dumpet han. Er du ikke ute etter noe langsiktig, men bare noe uforpliktende og hyggelig her og nå, er det ikke noe i veien for å forsette.

• Liker 2
Skrevet

Har faktisk erfaring med en slik mann. Han har vel bodd de fleste steder nå, nytt land hvert 2 år. Var dessverre bare luftslott og tomme løfter med han, endte i kjærlighetssorg for min del da han var for rastløs til å klare å slå seg til ro. Han har flyttet til to ulike land siden, bare bodd 1 år i hvert land nå de siste årene

Anonymkode: a30d1...573

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker han bare damer som midlertidig selskap før han flytter igjen?

ja😆

Anonymkode: acb74...031

Skrevet

Han er jo i det minste ærlig om at han setter karriere først, selv om han sier at han ønsker seg kone og barn. Det er ikke sikkert han er klar for å slå seg til ro nå. Og det er helt fair at du ikke kan gå å vente på han, så det er nok best at du går.

Hadde han satt kone og barn først, ville han ha funnet seg en annen jobb. Og slått seg til ro der han er nå.

Anonymkode: 6de67...e8c

Skrevet

Så lenge du er villig til å flytte på deg så er det vel ikke noe problem? Martine Halvorsen klarer det😄

Anonymkode: c8750...876

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så lenge du er villig til å flytte på deg så er det vel ikke noe problem? Martine Halvorsen klarer det😄

Anonymkode: c8750...876

Det vil vel muligens bli annerledes der og dersom de får barn.

Anonymkode: f4b52...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...