Gå til innhold

Gravid men har spottinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt tidlig i uken etter fryseforsøk. Har hver dag siden eggløsning gått på progesteronstøtte. Men har fra positiv test spottet hver dag, enten er utfloden rosa eller brun. Det er ikke mye, men nok til at det kommer på papiret etter dobesøk. 

Er det noen som har opplevd dette og kan komme med Solskinnshistorie? Jeg er kjemperedd for at jeg mister og dette er vårt siste håp

Anonymkode: 1cbd8...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg testet positivt tidlig i uken etter fryseforsøk. Har hver dag siden eggløsning gått på progesteronstøtte. Men har fra positiv test spottet hver dag, enten er utfloden rosa eller brun. Det er ikke mye, men nok til at det kommer på papiret etter dobesøk. 

Er det noen som har opplevd dette og kan komme med Solskinnshistorie? Jeg er kjemperedd for at jeg mister og dette er vårt siste håp

Anonymkode: 1cbd8...746

Jeg spottet endel frem til ca 5+0 i min graviditet, i tillegg til vanvittige menssmerter og noen friske blødninger. Var overbevist om at det var kjørt. Ikke ivf eller støttemedisin. Er nå uke 8, så fortsatt tidlig, men har sett en sprell levende bønne på UL 😊 det kan gå bra! Krysser fingrene for deg ❤️

Anonymkode: 92b58...613

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både god og dårlig erfaring dessverre.. Første gang med masse spotting og blødning gikk bra, andre gang ørliten spotting var MA..

Anonymkode: 9aedf...a5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet og småblødde nesten hver dag de første 5 ukene og hadde masse mensmurringer, men alt utviklet seg fint! Googlet alt om spotting og blødning tidlig i graviditeten, og det er visst veldig vanlig i første trimester. Jeg sjekket hcg-stigning, og var på en tidlig ultralyd for å se at det var fosteranleggi uke 5. Legen på sykehuset sa at nesten alle som spotter i første trimester går det helt fint med. Det beroliget meg i alle fall:) Er straks i uke 11 nå, og alt står foreløpig bra til. 

Anonymkode: a7bd6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...