Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min man insisterer på å være hver jul med sine onkelbarn som fortsatt er små. Under 12år. Jeg synes det er vanskelig at han alltid skal til sin familie julekvelden og at vi kunne feire sammen annet hvert år for eksempel. 

Nå skal det sies at han er villig til å være  med på familiebesøk hos min familie lillejulaften eller romjula. Er jeg urimelig som fortsatt føler dette som litt kjipt ? 

Anonymkode: 97840...fe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal begynne med å formulere en beskrivende overskrift i en annen tråd.

For denne blir stengt.

Anonymkode: 13105...117

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge har dere vært i lag? 

Min personlige mening, helt generelt er at man deler på hvem man er hos. 

Anonymkode: 4a17a...6a3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært i lag? 

Min personlige mening, helt generelt er at man deler på hvem man er hos. 

7-8 år

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg tror du skal begynne med å formulere en beskrivende overskrift i en annen tråd.

For denne blir stengt.

Anonymkode: 13105...117

Ja skulle egentlig søke opp underforum også var det ikke meningen at det skulle bli overskriften. Jeg får ikke endra det nå . Admin får endre hvis de vil.

Skrevet

Tenker det er urimelig av partneren din, og alle andre som er så urokkelig på det. 

For meg hadde det ikke vært aktuelt å leve med en person som er så selvopptatt 

Skrevet

Jeg er selvfølgelig invitert til å feire med hns familie men synes det blir feil at jeg hvert år skal være med til familien hans. Og han aldri til min . Igjen så er vi å besøker både hans og min familie i løpet av juletida men julekvelden er jo litt spesiel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

7-8 år

Etter et så langt forhold bør dere feire jul sammen det er jeg helt enig i. Han burde ta deg med til familien sin om det er så viktig for han å feire med dem 

Anonymkode: 9c746...632

• Nyttig 1
Skrevet

Samme her sammen i 7 år. Har ordnet jul til han og hans mor og barn og dratt til mine i romjulen (han blir ikke med da heller). 
sist jul reiste barna bort og jeg trodde da han for første gang ble med til mine, men da dro han til sin søster. 
i år har han barn, kan ikke lage mat og forventer igjen at jeg diske opp. Har mest lyst å ta med meg mitt barn og bare reise bort. 

Anonymkode: 70875...6e3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Etter et så langt forhold bør dere feire jul sammen det er jeg helt enig i. Han burde ta deg med til familien sin om det er så viktig for han å feire med dem 

Anonymkode: 9c746...632

Jeg er velkommen til å bli til hans familie . Men jeg synes ikke at jeg skal bli med dit hvert år når han aldri vil til mine julekvelden.

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er det naturlig med annen hvert år om man er samboer /gift etc 🤔men på den annen side forstår jeg jo at man helst vil være med sin egen familie. Dere har jo vært sammen veldig lenge burde jo gå å snakke sammen og bli enig om et kompromiss? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...