Gå til innhold

SKAI-TV med KLM og Stine Kjelland-Mørdre fra 1989

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker godt SKAI-TV fra 1989, seks halvtimes lange episoder, som vi tok opp på video og som jeg så mange ganger som barn på starten av 90-tallet.

I 1992 med KLM Nachspiel var Norges kanskje største kvinnelige humortalent noen sinne, Stine Kjelland-Mørde, byttet ut med Kine Hellebust. 

Jeg fant frem til dette på ny nylig, og så gjennom serien, og kom til å lure på hvorfor hun ble byttet ut, og hvorfor jeg aldri har hørt/sett mer fra henne. Ja, hvor i all verden det ble av henne? Det gikk et lite støkk i meg da jeg fant ut hvorfor, 17. mai 1990 gikk hun langs Akerselva, falt, slo hodet sitt som også ble liggende under vann, slik at hun druknet, bare 29 år gammel. En ulykke, offisielt i hvert fall, ikke at jeg har grunner for å tro noen var involvert.

Vet ikke hva jeg ville med dette, bare en blanding av nostalgi og en trist historie.

Anonymkode: 09eb4...1e2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske det var noe psykologi inne i bildet med Stine Kjelland-Mørde….men kan være jeg blander med en annen da dette er lenge siden.Alle SKAI Tv episodene ligger i NRK sin nettspiller…så de og andre KLM programmer igjen nylig.

Anonymkode: 49ca6...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...