Gå til innhold

Noen som har sett røde prikker I selve toalettpapir,kan lett forveksles med blod.men rett og slett røde prikker I selve papiret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker coop sitt dopapir, og lurer på om noen av dere har merket røde prikker på selve papiret, trodde det var fra når jeg tørket meg,men ser ut som det er i selve papiret,noen flere som har sett det?

Anonymkode: 4d857...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er resirkulert papir 

Anonymkode: 47c6c...1fa

Skrevet

Så små prikker er uansett ikke noe man trenger å legge merke til, enten det er blod eller papiret.

Anonymkode: e2878...843

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så små prikker er uansett ikke noe man trenger å legge merke til, enten det er blod eller papiret.

Kan det ikke være farlig hvis det er blod? Ts

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke farlig å få en så liten prikk med blod på papiret, nei. Det trenger du ikke tenke på i det hele tatt.

Skrevet

Vet at en av dopapir-fabrikantene ‘pynter’ dopapiret til jul. Blant annet er det Rødt i det.

Jeg sendte de en tilbakemelding om at det kan forveksles med blod. De valgte å fortsette med det. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Små ferske dråper er som oftest ufarlig. Det kan være noe så enkelt som et sprukket blodkar. 

Anonymkode: 10e14...528

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet at en av dopapir-fabrikantene ‘pynter’ dopapiret til jul. Blant annet er det Rødt i det.

Jeg sendte de en tilbakemelding om at det kan forveksles med blod. De valgte å fortsette med det. 

Små ferske dråper er som oftest ufarlig. Det kan være noe så enkelt som et sprukket blodkar. 

Anonymkode: 10e14...528

Har tørket meg flere ganger etterpå ,ikke noe blod.kun de prikkene tidligere😀ts

Skrevet

Studerer du dopapiret etter bruk? Bruk, slipp, skyll ned, ferdig!

Anonymkode: 2fc09...30a

Skrevet

Ja, det fikk meg faktisk til å skvette godt flere ganger da jeg var gravid og så røde flekker i toalettpapiret.   Da kan jo blod være et tegn på at det er noe alvorlig galt, så det var ikke så hyggelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...