AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 40 år, nysingel, tre barn på 7, 10 og 13 år, fast jobb 100%, tjener helt gjennomsnittlig, eier egen enebolig og bil. Ikke mye gjeld. Stort sett grei og hyggelig, kjent for å smile mye og engasjere meg både i jobb og utenom. Har nettopp møtt en mann, men er redd for at han ikke tør å påta seg «pakka.» Han har vært singel lenge, er ganske rolig og sjenert. Ingen barn. Jeg har en søster som sier jeg bør glemme han, at han aldri i verden kommer til å godta «pakka.» Har hun rett? Anonymkode: b833b...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Ingen som kan svare på det, bortsett fra han. Folk er forskjellig og ønsker ulike ting. Når det er sagt er du selvsagt verd å satse på!! Du må bare finne rett mann. Anonymkode: e360e...7a5 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Ikke sikkert. Har barnetoget gått for hans del? Kan være du er hans mulighet for å få en familie Anonymkode: ce6c3...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Det er opp til han. Problemet er at han er vant med å kun tenke på seg selv, jeg datet en mann som ikke hadde unger, og mitt barn, som den gang var 7 år og rolig, slet ham ut, mente han. Fordi han ikke var vant med å ta hensyn til andre, og vant til å være alene. Avstandsforhold, møttes kun i helgene, og annenhver helg MÅTTE han ha fredagene alene, for egentid og øl med gutta. Altså, er mannen godt over 40 og prioriterer fyll med gutta boys, ja da er det intet tap. Anonymkode: 56a37...796
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Søsteren din har nok rett. Han er ikke en å satse på. Det betyr ikke at det ikke fins andre menn som blir glad for hele pakka Anonymkode: 3d77a...6d4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ikke sikkert. Har barnetoget gått for hans del? Kan være du er hans mulighet for å få en familie Anonymkode: ce6c3...ba6 Han ønsket seg barn, men innser at toget mest sannsynlig er gått og at han aldri får egne. Nå er jo jeg fremdeles fruktbar, så hvis han virkelig vil… TS Anonymkode: b833b...0e4 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 Eneste "problemet" er jo at du har barn. Anonymkode: f6f8f...a99
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsket seg barn, men innser at toget mest sannsynlig er gått og at han aldri får egne. Nå er jo jeg fremdeles fruktbar, så hvis han virkelig vil… TS Anonymkode: b833b...0e4 Så lenge han er ok med at du har 3 barn, så ser jeg ikke hva problemet skulle være. Bare pass litt på det økonomiske. Når man ikke har barn selv er det kjipt å bli møtt med f.eks forventning om man skal betale 50% av kostnadene til en familie på 4. Anonymkode: 2a08b...930 1 1
klarinetta Skrevet 17. desember 2022 #9 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 40 år, nysingel, tre barn på 7, 10 og 13 år, fast jobb 100%, tjener helt gjennomsnittlig, eier egen enebolig og bil. Ikke mye gjeld. Stort sett grei og hyggelig, kjent for å smile mye og engasjere meg både i jobb og utenom. Har nettopp møtt en mann, men er redd for at han ikke tør å påta seg «pakka.» Han har vært singel lenge, er ganske rolig og sjenert. Ingen barn. Jeg har en søster som sier jeg bør glemme han, at han aldri i verden kommer til å godta «pakka.» Har hun rett? Anonymkode: b833b...0e4 Om du tenker at livet du har levd og barna du har fått gjør deg mindre verdt, så kommer du til å lete etter "bekreftelse" på det, og gjøre deg mindre enn du er. Og DÉT er bagasje andre ikke kan forvente å påta seg. En dame som er seg selv, og ikke forventer godkjennelse fra andre, er akkurat like god som alle andre. Ikke hør på folk som får deg til å føle deg mindre!! 3 1
Djerv2020 Skrevet 18. desember 2022 #10 Skrevet 18. desember 2022 Det er det jo bare han som kan svare på. Jeg hadde nok ikke orket 3 såpass små barn, men hadde jeg falt pladask og blitt kjempeforelsket kunne jeg kaaaanskje prøvd. Leser her på kg at mange aleneforeldre forventer at ny kjæreste skal bidra økonomisk til barna deres, det skjer ikke fra min side. Gaver og småting, selvsagt! Men fritidsaktiviteter, sfo og annet får foreldrene fikse selv. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #11 Skrevet 18. desember 2022 La mannen få snakke og fortelle sjøl. Ikke forhast deg med å høre på alle råd du får her på KG. Er det en bra mann så blir han hos deg fordi han har det bra sammen med deg og barna Anonymkode: ec2be...f98 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #12 Skrevet 18. desember 2022 Hvorfor skulle ikke du være verdt å satse på! For en fordomsfull ting å si. La mannen prate for seg selv. Anonymkode: 2270b...44f 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #13 Skrevet 18. desember 2022 Som andre skriver her, må det være opp til han å svare på og bestemme seg for for dette. Denne mannen ønsker seg sannsynligvis en kjæreste hvor dere kan gjøre masse fine kjæresteting sammen. Det han sannsynligvis ikke helt forstår nå, er at dette kan han bare glemme. Ikke det at dere ikke kan være kjærester og gjøre ting sammen, men han vil i mange år fremover stille nederst på prioriteringslisten pga barna. Det tror jeg ikke noen som ikke har barn helt forstår rekkekvidden av før man står midt i det. På en annen side, om han karen her er 40 år og ønsker seg en familie så kan det også fungere som fjell👍 Jeg tenker vel det smarteste du kan gjøre, om dette blir seriøst, er å forberede han så godt du kan hva det innebærer å ha tre barn. Nå har ikke jeg bonusbarn, men dette med økonomi er jo også en sak. Jeg kan vanskelig se for meg at om jeg hadde blitt samboer med en som hadde barn, at jeg ikke automatisk måttet bidra økonomisk på en eller annen måte. Det var en som nevnte sfo/aktiviteter etc. Jeg er helt enig i det. Samtidig, hva hvis denne mannen ønsker å reise på sydenferie? Barnemor har ikke råd for hun har for mye regninger. Ferietur blir dermed telttur i stedet. Skal mannen pakke med teltet, eller skal han forsøke å bidra til en sydentur? Det er jo blant annet dette som er en del av "pakka" og komprimiss han må inngå med seg selv. Så er det sikkert noen som sier at hun kan reise på teltur med kidsa og så kan de reise til syden alene. Joda, det kan de. Hun skal likevel betale for begge deler. Og i tillegg blir kidsa "frarøvet" en sydenferie fordi bonuspappa ikke vil bidra til at alle kan reise. Jeg vet at slikt forekommer rundt om, men jeg synes ikke det er greit på en flekk. Eller når eldstemann er blitt 16 år og er ute og reker en lørdagskveld. Mannen kan jo bare glemme å ta seg noen glass vin. Plutselig må han kjøre og lete etter ungdommen. Og så er det to barn til her som også når den alderen........ Og nei, ikke si at dette får være opp til mor. Velger du å involvere deg med barn, så får du automatisk et ansvar uansett og må hjelpe til. Så om dette blir seriøst, må du sette deg ned å fortelle og lære denne mannen hva dette faktisk innebærer. Han trenger faktisk å lære dette for han er totalt clueless. Han kan være verdens beste fyr. Han er likevel helt clueless. Anonymkode: 9f52b...436 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #14 Skrevet 18. desember 2022 Det er ikke barna som er det som er utslagsgivende her. Det er alderen din som fjerner deg fra målgruppa til de fleste menn på din alder som har muligheter. Når det er sagt finnes det nok av menn som ikke får seg dame som gjerne slår seg til ro med deg selv om du har barn. Fordi de er desperate etter familieliv av en eller annen grunn. Anonymkode: e4c85...401
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #15 Skrevet 18. desember 2022 Sprøyt. Det er selvfølgelig pakka som er problemet! Sats på særboskap til minste blir 13-14. Anonymkode: dff33...1e7
Rosakatt Skrevet 18. desember 2022 #16 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke barna som er det som er utslagsgivende her. Det er alderen din som fjerner deg fra målgruppa til de fleste menn på din alder som har muligheter. Når det er sagt finnes det nok av menn som ikke får seg dame som gjerne slår seg til ro med deg selv om du har barn. Fordi de er desperate etter familieliv av en eller annen grunn. Anonymkode: e4c85...401 Hvordan har du hjerte til dette? Du vil kun finne noen, om de er desperate nok, det er det du sier. Aldri hørt om forelskelse? Kjemi? Sånne mystiske ting som oppstår når noen går veldig godt overens. Barn er ikke for alle, noen ser etter bestemt alder, men mange slike ting kan bli revurdert å, møtes man av de rette følelsene for noen 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #17 Skrevet 18. desember 2022 Når min arbeidsløse kusine som er alenemor til fire barn har klart å få seg samboer, da er det håp for alle. Hun har knapt nok arbeidet en dag i sitt liv og lever på diverse stønader. Hun har også temperament og meninger/holdninger som er veldig usolidarisk (for å si det pent). Verken hun eller han har vært veldig kresen i valg av partner da. Så ja, det er håp for deg også. Jeg kjenner til tilfeller der kvinner med to-tre barn har funnet flotte barnløse menn. Er du en oppegående dame med gode holdninger og god kontroll på økonomien osv., så er jeg sikker på at du er en attraktiv partner for den rette ☺ Anonymkode: 8db3e...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå