AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #61 Del Skrevet 19. desember 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Ikke i et åttesifret nummer Anonymkode: dfca9...2dc Med den logikken finnes bare det hele tallet. 45 56 43 45 blir da noe sånt som førtifemmillionerfemhundreogsekstifiretusentrehundreogførtifem. Håper det er sånn du sier nummeret ditt 😂 Anonymkode: d2edc...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 19. desember 2022 #62 Del Skrevet 19. desember 2022 Om noen sier mobilnummeret mitt med xx xx xx xx må jeg konsentrere meg og tenke meg om, har problem med å kjenne det igjen. har sagt det som xxx xx xxx i alle år (har hatt samme nummer i over 20 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #63 Del Skrevet 19. desember 2022 Alltid 3+2+3, jeg greier ikke si engang mitt eget om jeg sier to og to nr. Anonymkode: 5cefe...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. desember 2022 #64 Del Skrevet 19. desember 2022 Jeg har lært at man "skal" si typiske fasttelefonnummer som 2+2+2+2, mens mobilnummer skal sies 3+2+3. Men det ble også slik der jeg en gang bodde i nord og det fortsatt var "fem små siffer" - at når det ble åtte så ble det sagt 3+2+3. Annet var utenkelig. Mobilnummer sier jeg som regel 3+2+3. Noen ganger er det kanskje lettere å si det 2+2+2+2, men som nevnt over har jeg lært at det er "feil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #65 Del Skrevet 19. desember 2022 Xx xx xx xx. Av en eller grunn klarer det bare ikke å sige inn når folk bruker xxx xx xxx. Når folk sier mitt telefonnummer slik, må jeg "oversette" det til xx xx xx xx for å 'høre' om det er riktig. Jeg er 40. Anonymkode: 821a9...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #66 Del Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med den logikken finnes bare det hele tallet. 45 56 43 45 blir da noe sånt som førtifemmillionerfemhundreogsekstifiretusentrehundreogførtifem. Håper det er sånn du sier nummeret ditt 😂 Anonymkode: d2edc...e84 Haha, ler meg ihjel av tanken på å skulle betale feks på Lindex og si telefonnummeret mitt på den måten til hun som står i kassen 🤣 Anonymkode: ba005...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå