Gå til innhold

Gavegrense på 50 kr - hva kjøper man??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke oppsparte smågaver fra salg etc. Så hva kan jeg kjøpe for en 50lapp til et barnehagebarn? 5 år. 

Anonymkode: 76d2d...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye fint på normal og Tiger til en billig penge

Anonymkode: 143c2...609

• Liker 7
Skrevet

Fargeblyanter, klistermerkebok, tegnebok?

Anonymkode: e0737...9f9

• Liker 2
Skrevet

Som nevnt over så har Normal og Tiger mye greit til en billig penge. Andre butikker kan være SøstreneGrene, Nille, Sparkjøp. 

Det trenger jo ikke være en diger pakke med masse innhold liksom. De fleste er klar over at gaver til 50-lappen begrenser seg til småtteri.

Vi har gitt og fått ting som; kritt - såpebobler - sprettball - klistremerker - godteri - slim - badeskum ect. På den lokale prixen har de glowsticks og det er alltid en populær gave 🙂

Anonymkode: 85a5b...a40

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjøpte fem pk med glitterlim og en badebombe nå sist. Har også gitt unicorn surprise-ball på halv pris😊 Greit å kjøpe inn når en ser  noe på salg.

Anonymkode: 84808...6d7

• Liker 2
Skrevet

Takk for gode tips! Vi har ikke Normal eller Tiger her, men de konkrete tipsene finner jeg nok på Nille eller Europris. Vi er ny i bursdag-verdenen, så setter pris på tipsene 😊 Skal også begynne å hamstre småtterier på tilbud 😅

• Liker 2
Skrevet

Ark har 40 % på endel leker nå

rudta har tegnebrett med paw patrol og spiderman til 50

Anonymkode: 11cae...35d

Skrevet

Gi penger. Om flere gjør det så kan barnet kjøpe seg en ordentlig ting det ønsker seg, i stedenfor å få masse ræl 😊

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
7v8 skrev (1 minutt siden):

Gi penger. Om flere gjør det så kan barnet kjøpe seg en ordentlig ting det ønsker seg, i stedenfor å få masse ræl 😊

Ræl? Herregud så lei jeg er sånne kommentarer

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ræl? Herregud så lei jeg er sånne kommentarer

Det er jo ræl som beskrives, og det støtter opp under et bruk-og-kast-samfunn. Trudde folk flest var mer opplyst enn som så nå..

Anonymkode: f8b68...c16

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ræl som beskrives, og det støtter opp under et bruk-og-kast-samfunn. Trudde folk flest var mer opplyst enn som så nå..

Nei det er ikke ræl med tegnebrett, bøker, tegnesaker , badebomber osv

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte akkurat gave til en 4åring på Rustad. En pakke modeleire 20,- en tegnebok 10,- stor eske smartis 20,- 😊 

Anonymkode: 0c8fa...cad

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Trodde det var vanlig med penger som ble spart opp til en ting barnet ønsker seg.

Anonymkode: 208c0...ccd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det er ikke ræl med tegnebrett, bøker, tegnesaker , badebomber osv

I prisklassen 50 kr er slike tegnebrett ræl. Ødelagt med en gang. Man kan kanskje få gode bøker til prisen. Det er begrenset hvor mange tegnesaker og badebomber en unge trenger, kvaliteten faller også betydelig i denne prisklassen.. Jeg vil heller at barna mine skal ha få ting av god kvalitet en et hav av billigversjoner som går i stykker og har dårlig kvalitet.

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

I prisklassen 50 kr er slike tegnebrett ræl. Ødelagt med en gang. Man kan kanskje få gode bøker til prisen. Det er begrenset hvor mange tegnesaker og badebomber en unge trenger, kvaliteten faller også betydelig i denne prisklassen.. Jeg vil heller at barna mine skal ha få ting av god kvalitet en et hav av billigversjoner som går i stykker og har dårlig kvalitet.

Da får du skrive det i invitasjonen, at du ikke ønsker ræl for 50 kr, men kontanter. 

Anonymkode: b5a12...de2

Skrevet

Tror det hadde blitt laber stemning hvis 4 åringen satt igjen med 500 kr i småmynt etter bhg-bursdagen.. Hun ble jo så glad for sprettball, tusjer, klistermerker og stjernekikkert.. Ræl for noen, små skatter for en 4 åring. 

Anonymkode: 84808...6d7

• Liker 6
Skrevet

Hadde spleiset med noen andre. 

Anonymkode: 63143...e71

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo bare tull. Mine tvillinger fikk billige tegnebrett da de var 2 år, hatt de i 2 1/2 år og de er fortsatt fine til tross for at de ikke er behandlet pent. Leire, perler, lego, glitter, slim etc er flott i den prisklassen. Nille hadde slike Lego dots armbånd på tilbud her til 20kr pakken. 

Anonymkode: 5716c...cc5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ræl og ræl.. barna kan ha mye glede av billige leker. Og det er vel hele poenget, at barnet skal ha glede av det? 

Anonymkode: e3449...442

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke oppsparte smågaver fra salg etc. Så hva kan jeg kjøpe for en 50lapp til et barnehagebarn? 5 år. 

jeg gir alltid 150kr i barnebursdager og vet flere gir mer en 50kr, 50 kr så får du bare ræl

Anonymkode: b92bf...d28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...