AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Del Skrevet 17. desember 2022 Hei! Ønsker kun svar fra dere som vet dette helt sikkert, orker ikke synsing. Jeg har søkt på en jobb som stiller disse kravene; Ansettelsen betinger plettfri vandel og godkjent bakgrunnssjekk hos Luftfartstilsynet. Da jeg var 19 ble jeg tatt for nasking, og måtte betale et forelegg på 1500kr. Dette står på min politiattest. Til tross for at dette står der, tror dere jeg fortsatt kan få jobben, eller er det såpass strengt at man ikke gjøre en vurdering en gang? Jeg vet at ved politihøyskolen og liknende, kan man ta en vurdering ved hvert enkelt tilfelle. Anonymkode: a5062...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Det er desverre ikke plettfri vandel. Anonymkode: b68d7...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. desember 2022 #3 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg tror de gjør en individuell vurdering her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 17. desember 2022 #4 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Ting beror litt på skjønn. Lovbruddets alvorlighetsgrad, hvor lenge siden det var osv er viktige faktorer. Hvor gammel er du nå? Om dette er 5-10 år siden har det nok ikke stor betydning. Lovbruddet er heller ikke spesielt alvorlig mtp reaksjonen Endret 17. desember 2022 av William_S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhesssel Skrevet 17. desember 2022 #5 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) . Endret 17. desember 2022 av mhesssel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Del Skrevet 17. desember 2022 Du var over 18 år. Dvs at du var myndig på tidspunktet naskingen skjedde. Ergo skal det svært mye til for at det i ditt tilfelle vil bli en vurderingssak. Anonymkode: 27fad...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Del Skrevet 17. desember 2022 Hvor gammel er du nå? Nasking er såpass lite alvorlig at det forsvinner fra politiattesten etter fem år eller hva det er Anonymkode: 3d110...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Del Skrevet 17. desember 2022 mhesssel skrev (5 minutter siden): Jeg er 32. Det var nasking for 230kr, og bot på 1500kr Ting som bare fører til bot og ikke fengsel forsvinner fort fra vandelsattesten. Hadde ikke bekymret meg Anonymkode: 3d110...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Del Skrevet 17. desember 2022 Er det flyplasspersonell og/eller vekter blir du ikke vurdert. Du havner uansett i bunken som ikke blir vurdert. Anonymkode: 6d243...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ting som bare fører til bot og ikke fengsel forsvinner fort fra vandelsattesten. Hadde ikke bekymret meg Anonymkode: 3d110...44e Ikke når det fremdeles står der! Anonymkode: 6d243...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå