Gå til innhold

Menn i singelgrupper på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud bedre. Altså det er mange litt aldrende menn, som ikke er kjekke engang, som tror at de har en sjanse på langt yngre og relativt pene damer.

Men hva er greia med dette? 

- 50+ likes på at en dame fikk bilen EU-godkjent (vet ikke hvorfor det havnet i singelgruppa). Ville en mann fått én eneste like? 

- en mann hadde bursdag og la det ut i singelgruppa (😑). En dame gratulerte og skrev at hun også har bursdag, og så er det en luring som har gratulert henne og ikke han som la ut hele posten. Av 21 gratulasjoner er det bare 3 menn. En mengde menn ville gratulert om det var en dame, i hvert fall om dama er pen.

- menn som skriver noe á la "ønsker alle damene god helg" eller tilsvarende. Jaha, for menn har man uansett ingen interesse for, men er heller konkurrenter?

Kunne sikkert føyd til mye mer, men dette får holde for nå.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du gidder å bry deg 

Anonymkode: 9bdd9...7f2

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre der fins menn som blir helst satt ut av menn også 😂

Anonymkode: ca2b2...bb1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Godt å høre der fins menn som blir helst satt ut av menn også 😂

Anonymkode: ca2b2...bb1

Jepp, men jeg vet ikke om damene egentlig reflekterer noe særlig over disse tingene som menn driver med, som han som gratulerte dama og ikke mannen.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Hvem er det som gidder å være medlem i slike grupper? Jeg har inntrykk av at de fleste i slike grupper er gamle og/eller litt merkelige. Prøvde å være medlem i en slik gruppe, men ikke min greie for å si det sånn.

At mange menn uansett hvordan de ser ut eller hvor gamle de er kaster seg over unge og pene er ikke noe nytt, men i en slik gruppe får man se det. På Tinder ser man jo ikke alle de rare mennene med lav selvinnsikt som vil ha kontakt med damer.

Skrevet

Mitt inntrykk er at det mye rart i slike grupper. Nedenfor nevner jeg noe av det jeg har sett. 

• Gamle griser som bare prøver seg på unge damer
  • Enkelte pene damer som kun poster ting for oppmerksomhet
  • Visse yngre menn som bare "må" vise seg i baris
  • Folk som HELE JÆVLA TIDA poster totalt skrudde eller helt meningsløse innlegg
  • Et knippe mindre begavede mennesker, som burde vært beskyttet mot seg selv, i langt større grad
  • "Smartinger" som bevisst ignorerer normale kjøreregler, og som aldri kan se problemet 

Anonymkode: c9110...e88

• Liker 2
Skrevet

Det med god helg til damene er sikkert ment som et vink til dem, sånn her er jeg frøkner 😘 

De fokuserer kanskje kun på de de er interesert i, fordi de er der for å finne noen, ikke for å få venner

Skrevet

Det stemmer litt med min erfaring på Tinder. Jeg hadde en profil med tre bilder - et nærbilde av ansikt, med moderat sminke, et bilde av meg selv i kjole (helfigur) i normal vinkel, og et annet bilde av meg i treningsklær på en topp (jepp, klisje, jeg vet). Teksten var enkel: mor med fire barn, jobber som **, liker ** musikk. Ønsker seriøst forhold med en mann uten alkoholproblemer. Jeg kjøpte meg Tinder Gold og satt funksjonen slik at bare jeg kunne søke opp menn, ikke omvendt. Dette fordi jeg ikke ønsket at noen i byen jeg kjenner ville se at jeg er på sjekker'n. Jeg sveipet på menn rundt min egen alder som jeg fant interessante (OK utseende, ingen bilder med kompiser, toppløse bilder, bilder av bilen osv).

Responsen jeg fikk var blant annet:

* En mann på 37 som bodde i kjelleren til mor mens han ventet på å slå gjennom som musiker. Han hadde ingen jobb, kun noen strøjobber i ny og ne. 

* En mann som bedyret at han var seriøs, fortalte om sine foreldre og datteren sin, ønsket å chatte osv. Så ba han meg plutselig om runkebilde, og jeg avslo. Det neste han gjorde, var å sende en dickpick. 

* En mann som chattet mye med meg, virket solid, med fast jobb, sunne interesser osv. Da jeg spurte hva han lette etter på Tinder, var svaret "i hvert fall ikke noe seriøst".

* En mann som var kjempeinteressert, ønsket å prate på kamera, ingen seksuell undertone osv. Det viste seg at han nettopp hadde mistet førerkort etter fyllekjøring.

* En mann som lurte på når jeg skulle komme på besøk til hans by (jeg nevnte at jeg skulle ditt i forbindelse med et arrangement). Han ville da treffes for sex. Altså, at jeg betalte mine egne flybilletter og kom til ham servert på et gullfat, for et one night stand.

* En mann som klaget over totalmangel på interesse fra jenter og innrømmet at han betalte for sex to ganger, fordi han ikke klarte å finne noen "frivillige" å ha gratis sex med.

* En mann som ganske så tidlig begynte å snakke om grov S&M og sine tidligere seksuell erfaringer.

Jeg lurer på om disse mennene er analfabeter? Eller tror de at de kan "omvende" en kvinne som ønsker et seriøst forhold til å bli sponsor/sugarmamma eller engangstømming? 

De som sier at "kvinner får jo masse matcher og kan velge og vrake" kan ta seg en bolle. Ikke hadde jeg utfordrende bilder, flørtete blikk på bildene eller annet som indikerte at jeg var ute etter engangsknull. Jeg kunne ikke ha valgt noen av de ovennevnte mennene for det jeg trengte - et seriøst forhold med en mann som klarte å forsørge seg selv. Heldigvis traff jeg mannen min der ganske tidlig, sånn at jeg slapp videre tilværelse på Tinder. For et sirkus.

Anonymkode: 81b7c...5af

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er ikke så annerledes enn andre steder, tenker jeg.. på facebook er det bare mer synlig og alle ser alle.. Ellers ser man som regel bare dem man søker blant 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...