Gå til innhold

Hun skryter av seksuallivet vårt til venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge i midten av 20-årene. Hun er etnisk norsk, jeg har bakgrunn fra et konservativt land, men født og oppvokst i Norge. Er ikke religiøs eller noe sånt.

Men jeg mener at seksualliv er høyst privat, og syns ikke noe om det når hun røper detaljer om det til venninner.

Har sagt i fra til henne, men hun mener jeg overdriver. Overdriver jeg?

Anonymkode: 5ccdb...1a0

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan si at det plager deg og at du vil det skal være mellom dere. 

Men hun er nok umoden da som tenker det er innafor å gjøre dette. Dessverre.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er begge i midten av 20-årene. Hun er etnisk norsk, jeg har bakgrunn fra et konservativt land, men født og oppvokst i Norge. Er ikke religiøs eller noe sånt.

Men jeg mener at seksualliv er høyst privat, og syns ikke noe om det når hun røper detaljer om det til venninner.

Har sagt i fra til henne, men hun mener jeg overdriver. Overdriver jeg?

Herregud! Er jo helt vanlig å snakke om dette. 

jeg har alltid diskutert forhold/sex fra forhold med enkelte kompiser. 

damene gjør det mer. Det vet alle (bortsett fra deg)

get with it or hook opp med en underkua dame som må gå 2 meter bak deg og ikke får vise håret sitt

• Liker 3
Skrevet

Ditt sexliv, dine reaksjoner, grenser og ønsker er høyst relevante og ikke en overdrivelse.

Alt i et sunt sexliv handler om samtykke, du har ikke gitt ditt samtykke til at dine intime detaljer deles, det skal respekteres.

Man kan fint snakke om eget sexliv og egne erfaringer med sex uten å avsløre detaljer partner(e) ikke ønsker å få delt. 

• Liker 10
Skrevet

Nei, det er ikke normalt å dele slikt med venninner. 

Anonymkode: 69de4...a50

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
MayorSantos skrev (5 minutter siden):

Herregud! Er jo helt vanlig å snakke om dette. 

jeg har alltid diskutert forhold/sex fra forhold med enkelte kompiser. 

damene gjør det mer. Det vet alle (bortsett fra deg)

get with it or hook opp med en underkua dame som må gå 2 meter bak deg og ikke får vise håret sitt

Mens jeg aldri har gjort det, eller hørt at andre gjør det. Vulgære folk som deler intime detaljer om sexlivet sitt er virkelig ikke noe jeg trenger i livet mitt. Folk er forskjellige, og jeg har full forståelse for TS sitt ønske om et privatliv. Skulle like å se en kvinne klage om det samme, da hadde folk her inne sagt at mannen var en umoden gris som gikk rundt og plapret om prestasjonene hennes i senga.

Anonymkode: 07066...9f3

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, du overdriver ikke. Man går ikke rundt å prater om sexlivet sitt til andre. 

Skrevet

Så slutt å dele opplysninger med denne personen da vel! 

Dermed slipper du at hun deler noe som helst videre med andre...       

Anonymkode: 0d2f9...f76

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke normalt å dele slikt med venninner. 

Anonymkode: 69de4...a50

Enig. Kunne ikke falt meg inn å utlevere mannen min slik.

Anonymkode: 52737...5f6

• Liker 5
Skrevet
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Nei, du overdriver ikke. Man går ikke rundt å prater om sexlivet sitt til andre. 

Joda, veldig mange gjør det.

Anonymkode: 76f7a...16f

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, mine venninner har andre ting å snakke om enn sexlivene våre. Såpass respekt har vi for våre partnere at slikt holder vi oss for oss selv. 

Sånn gjelder det for partnere våre. Nasjonalitet har virkelig ingenting å si. 

Anonymkode: 5d8af...d1f

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, veldig mange gjør det.

Det er ikke greit å utlevere partneren sin på den måten, det er respektløst.

Skrevet

Helt normalt å snakke om blant mine venninner. Skjønner at det oppleves rart, men hun er i det minste ærlig med deg. 

Anonymkode: 96127...a30

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Det er ikke greit å utlevere partneren sin på den måten, det er respektløst.

Deg om det. Folk kan ha andre oppfatninger ang dette.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så slutt å dele opplysninger med denne personen da vel! 

Dermed slipper du at hun deler noe som helst videre med andre...       

Anonymkode: 0d2f9...f76

Slutt å dele samliv og seksualliv, var det vel du mente? 

Anonymkode: af82e...fb9

• Liker 3
Skrevet

Æsj. Folk som deler for mye informasjon om knulling unngår jeg.

Anonymkode: 66f87...73d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, mine venninner har andre ting å snakke om enn sexlivene våre. Såpass respekt har vi for våre partnere at slikt holder vi oss for oss selv. 

Vet ikke om dette er en generasjon/alders greie. 

men hadde vært interessant å vite alderen til folk som mener dette er vanlig / helt uaktuelt å dele

• Liker 2
Skrevet

Deler. Klager og skryter til mine beste venner, ikke til andre. Helt vanlig, vil jeg si. Vet om mange som gjør det. Når det er sagt. Nei, hun skal respektere dine følelser. Hadde min partner sagt dette, hadde jeg smokket igjen kjeften. Vi har jo tross alt masse annet å prate om. Det gjør for øvrig ikke meg noe av min partner deler. Noen ganger deler man for å få råd. Både til å sette grenser eller til hvordan å initiere noe nytt e.l. Til høre om dette og dette er grei oppførsel, for eksempel. Dessuten vet jeg at jeg er en sexpartner som ikke er særlig verst, og det gjør meg ærlig talt ikke noe om kompisene hans vet det. :meditere: Når man har vært venner lenge, så er det meste delt. Vi har feks en venninne som er veldig sjalu, utover det normale, men som er klar over det - hun ringer da OSS for å fortelle om sjalusien i stedet for å ta det utover ham. Bare et eksempel på hvordan deling faktisk kan være av det gode, i dette tilfellet at venner avlaster så hun ikke ødelegger sitt eget forhold med sjalusi.

Anonymkode: aa638...534

Skrevet
MayorSantos skrev (1 minutt siden):

men hadde vært interessant å vite alderen til folk som mener dette er vanlig / helt uaktuelt å dele

Jeg og mine venninner snakker om hverandres sexliv her og der og vi er 28 år.

Anonymkode: 223bc...e9a

Skrevet
MayorSantos skrev (2 minutter siden):

Det er mer personavhengig enn alder. Jeg har vokst opp, etter den seksuelle frigjøringen på 60-70tallet, og de har alltid vært der, de som deler fritt.

Anonymkode: af82e...fb9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...