AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Del Skrevet 17. desember 2022 Hvis man skal lage pepperkake eller brune pinner feks. Noen som har brukt noe annet og resultatet ble bra? Bakepulver inneholder mais og det er ikke bra for magen min. Anonymkode: d2222...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis man skal lage pepperkake eller brune pinner feks. Noen som har brukt noe annet og resultatet ble bra? Bakepulver inneholder mais og det er ikke bra for magen min. Anonymkode: d2222...531 Jeg bruker hornsalt i serinakaker. Vil tro du kan erstatte med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 17. desember 2022 #3 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Du kan lage bakepulver selv. 1 ts natron og 2 ts kremortartari (apotek) blandes. Dette må brukes med en gang, det kan ikke lagres. Mais tilsettes som antiklumpemiddel for lagring. Endret 17. desember 2022 av every woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Del Skrevet 18. desember 2022 every woman skrev (14 timer siden): Du kan lage bakepulver selv. 1 ts natron og 2 ts kremortartari (apotek) blandes. Dette må brukes med en gang, det kan ikke lagres. Mais tilsettes som antiklumpemiddel for lagring. Er det lik én tskje bakepulver? Anonymkode: d2222...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Del Skrevet 18. desember 2022 Brunhilde skrev (19 timer siden): Jeg bruker hornsalt i serinakaker. Vil tro du kan erstatte med det? Lurer på det samme. Har ikke sjansen til å prøve meg frem akkurat nå i jula, så håper noen her inne vet. Anonymkode: d2222...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Del Skrevet 18. desember 2022 Hvis det er sirup i oppskrifta, kan du bruke natron Anonymkode: 1c93f...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Del Skrevet 18. desember 2022 Du kan bruke Natron. F.eks. er oppskriften til Trine veldig god, jeg pleier å bruke denne: https://trinesmatblogg.no/recipe/verdens-beste-pepperkaker-ingefaerkaker/ Anonymkode: 1e24a...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 18. desember 2022 #8 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det lik én tskje bakepulver? Anonymkode: d2222...531 1 ts av denne blandingen tilsvarer 1 ts bakepulver, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. desember 2022 #9 Del Skrevet 18. desember 2022 Natron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Del Skrevet 19. desember 2022 Om du har syre i deigen, kan du bruke natron. 1 ts natron tilsvarer 4 ts bakepulver, og natron trenger altså syre for å heve. Anonymkode: 5bd75...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå