AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Sjargongen på disse forumene er altså så hinsides tåpelig atte hjelp! Og omtrent samtlige som skriver der inne virker jo heeelt ute. Når det er sagt, jeg skriver der selv, og er temmelig aktiv. Bruker også den teite sjargongen, men kunne ikke falle meg inn å sagt noe slikt «i det virkelig liv». Om noen hadde lest innleggene jeg skriver der inne og koblet de til meg, hadde jeg dauet av skam. Lurer på om det er flere som har det sånn. Regner meg det 😅 Eksempler: Legge inn aksjer (ha sex) Tante rød, tanta, TR (mensen) Testetøs (en som jevnlig tar graviditetstest) spire ++ Anonymkode: 095e3...2f3 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Du, det er mye verre på engelsk. De er mer pripne, så der heter det baby dancing i stedet for sex 😆 Høres helt teit ut. Anonymkode: 4e2df...670 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Her er et typisk innlegg: hei damer. Testetrangen er enorm om dagen, men er bare 6 dpo. Tenker jeg svir av en test likevel. Er testetøs 🫣😂😂😂 burde vel vente til IKM, men det går ikke. Orker ikke å få tanta på uanmeldt besøk😟😟😅😅 jaja, damer. Håper spiren sitter. Håper vi alle får se en bønne på TUL. Har lagt inn nok aksjer (ikke i følge gubben da, d blir aldri nok) 😂😂😂😂Jaja, får vel bare belage seg på tante rød denne gangen også. and it goes on and on Anonymkode: 095e3...2f3 3
Tanuki Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Enig i at noen kan smøre ganske tjukt på når det gjelder den sjarongen, men gjør det noe da? Flere av brukerne der inne har jo prøvd i mange måndeder eller år uten å bli gravide, tenker at en litt humoristisk sjarong kan hjelpe når man snakker om noe som, for mange, et ganske sårt tema. 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Er også aktiv i prøverforumet. Synes noe av sjargongen er litt rar, men jeg skriver det jeg selv synes er ok. Det eneste jeg har store problemer med er dette med å legge inn aksjer. Det forstår jeg bare ikke. Anonymkode: 8efa8...5f6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Prøverforumet er et av få hyggelige forum her inne. Jeg har fått masse informasjon og hjelp derfra. Støttende og koselig sted, syns jeg. Anonymkode: 3310a...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Jeg er også prøver på andre året, men måtte google en hel masse da jeg nylig gikk inn på forumet. Forsto ingenting av forkortelsene 😂🙈 Anonymkode: 8e8e1...30c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 16.45): Her er et typisk innlegg: hei damer. Testetrangen er enorm om dagen, men er bare 6 dpo. Tenker jeg svir av en test likevel. Er testetøs 🫣😂😂😂 burde vel vente til IKM, men det går ikke. Orker ikke å få tanta på uanmeldt besøk😟😟😅😅 jaja, damer. Håper spiren sitter. Håper vi alle får se en bønne på TUL. Har lagt inn nok aksjer (ikke i følge gubben da, d blir aldri nok) 😂😂😂😂Jaja, får vel bare belage seg på tante rød denne gangen også. and it goes on and on Anonymkode: 095e3...2f3 Lol spot on. Anonymkode: 03b85...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå