AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg har lyst til å invitere med min mor til London i vår. Rusle rundt, og dra på musikal. Men har dere tips til et rimelig hotell som har ok standard og ok beliggenhet? Ikke et lugubert strøk😊 Vi liker å gå mye rundt. Vurderer også londonturen neste desember eventuelt. Oppleve julestemningen. Burde vi ta turen til våren, eller førjulstiden? Ønsker å se Mary Poppins musikalen😊 Anonymkode: d91fb...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Rimelig, fint OG sentralt i London? Dream on... Anonymkode: 71c37...0d2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Del Skrevet 17. desember 2022 Det finnes ikke. Anonymkode: eaff4...2c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har lyst til å invitere med min mor til London i vår. Rusle rundt, og dra på musikal. Men har dere tips til et rimelig hotell som har ok standard og ok beliggenhet? Ikke et lugubert strøk😊 Vi liker å gå mye rundt. Vurderer også londonturen neste desember eventuelt. Oppleve julestemningen. Burde vi ta turen til våren, eller førjulstiden? Ønsker å se Mary Poppins musikalen😊 Anonymkode: d91fb...9ca Anbefaler sent på våren. Den kommer tidligere i England enn Norge, og dere kan ta turen til Kew Gardens og rusle rundt og beundre alle planter og blomster. Anonymkode: a87b2...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Del Skrevet 17. desember 2022 Er du tidlig ute så er det fullt mulig. I slutten av november og i desember, er det verre. Jeg har bodd flere ganger på St Giles Hotell. Rett ved Tottenham Court Road-T-banestasjon. Fått rimelig rom der om man er tidlig ute, men da er det flere måneder i forveien. Det er veldig sentralt. Rett ved Oxford Street. Anonymkode: 41e08...df7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Del Skrevet 17. desember 2022 Vi bodde her i vinterferrien, bestilte i augusr under covid så fikk nok god pris, vet ikke om det er billig nok for deg nå, mye dyrere nå: https://www.millenniumhotels.com/en/london/millennium-gloucester-hotel-london-kensington/?cid=gplaces-millennium-gloucester-hotel-london-kensington#/ Anonymkode: 46a18...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Del Skrevet 17. desember 2022 Når vi var i 2018 så bodde vi på St Georges Hotel nært Oxford Street (rett ved The Langham). Veldig god beliggenhet for en god pris, helt grei standard. Men når jeg prøver å google det så finner jeg det ikke. Det dukker opp på google maps, men nettsiden deres tar meg til en annen side, så mulig det hotellet ikke eksisterer lenger. Ellers er jo London svindyrt og hotellrommene små. Men let i området Westminster, Soho, Mayfair, Covent Garden ++ om du vil ligge mitt i turist-smørøyet med gåavstand til det mest populære. Om du ligger lenger unna er ikke det krise heller, er enkelt å farte rundt i London. Du kan laste ned en app for taxi, funker supert. Anonymkode: 1b95a...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Del Skrevet 17. desember 2022 Ikke hotell, men jeg synes dette er bedre: kfuk-hjemmet, ligger i Holland Park, utrolig fint område. Anonymkode: 88938...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Del Skrevet 17. desember 2022 Må også legge til, siden du spør om å reise vår eller førjulstid. Har vært en gang i juni og to ganger i november/desember. Jeg velger LETT å dra rundt førjulstid, det er heeeeelt magisk! Mye folk, men det er en del av det, hehe. Du blir ikke å angre. Anonymkode: 1b95a...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Del Skrevet 17. desember 2022 Bodde på Novotel London Bridge med ungene da jeg var i London sist, fin beliggenhet, trygt område, et minutt fra undergrunnen, god mat, stille rom med gode senger, middels pris. Å bo på Oxford street hadde jeg unngått, synes det blir for stress, men det er bare min personlige mening. Offentlig transport i London er kjempelett. Anonymkode: ec032...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Del Skrevet 19. desember 2022 Elsker London i mars. Grønne plener, krokuser og skikkelig vår! Og perfekt å shoppe litt vårnytt. Vi bodde nylig på Best western Mornington hyde park. Rett ved central Line og busser til Oxford og regent street. Bor der gjerne igjen. Rent og velholdt, god frokost, stille og rolig. Anonymkode: 09e3e...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. desember 2022 #12 Del Skrevet 19. desember 2022 Paddington og Bayswater har mange gamle hoteller med knøttsmå rom. Kanskje du finner noe der? Dropp frokost på hotellet. Der fordyrer oppholdet betraktelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #13 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg hadde i mange år en jobb hvor jeg hadde masse møter i London, og da tok jeg som regel en langhelg der. Jeg har bodd mye på Holiday Inn Express Swiss Cottage : https://www.ihg.com/holidayinnexpress/hotels/us/en/london/lonfr/hoteldetail Det er rett over gaten med et kjøpesenter og undergrunnen. 10-12 min med undergrunn til midt i sentrum. Ligger rett ved Hampstead Heath, og er i et kjempekoselig strøk med masse fine små gater og butikker. Jeg foretrekker førjulstiden. Anonymkode: b23b9...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Del Skrevet 20. desember 2022 Så at Mary Poppins kun går til midten av januar. Så det var sjukt kjipt! Håper den kommer tilbake igjen. Da tror jeg at det blir London i desember neste år. Takk for tips om hoteller! Skal sjekke disse Vi trenger ikke veldig god standard, bare at det er rent og ok senger. Anonymkode: d91fb...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #15 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 18.45): Elsker London i mars. Grønne plener, krokuser og skikkelig vår! Og perfekt å shoppe litt vårnytt. Vi bodde nylig på Best western Mornington hyde park. Rett ved central Line og busser til Oxford og regent street. Bor der gjerne igjen. Rent og velholdt, god frokost, stille og rolig. Anonymkode: 09e3e...b81 Elendige anmeldelser da.... Anonymkode: 71c37...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 20. desember 2022 #16 Del Skrevet 20. desember 2022 Har bodd på Holiday Inn Camden Locke, fint område. Er noen år siden så prisene har vel sikkert gått opp. Via jobb bodde jeg på The Windmill i Clapham. Ikke utpreget billig, men veldig fint. Superkoselig om man vil teste en annen del av byen. Banen er uansett enkel å ta over alt i byen. Frokost på Le Dailycorner Café en dag er et must 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #17 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elendige anmeldelser da.... Anonymkode: 71c37...0d2 Ja, og aner ikke hvorfor. Vi bodde der i november og var veldig fornøyd. Har vært mye i London og av budsjetthotellene jeg har bodd på, var dette et av de bedre. Anonymkode: 09e3e...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #18 Del Skrevet 20. desember 2022 Premier inn pleier å være safe og ikke ekstremt dyrt. Sist bidde jeg på et hub-hotell, det var så nytt at det bare var en byggegrop på kartbildene. 85 pund for en natt er innafor i London synes jeg. Anonymkode: 94fda...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #19 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg bor alltid på St. Giles hvis jeg kan få relativt rimelige priser der. Men Travelodge-kjeden er billigere. Veldig enkle hotellrom, men helt OK hvis man ikke planlegger å være der inne hele dagen. Da jeg inviterte min mor og datter med til London sist, lå vi på Travelodge, Trygt og billig. Det i Covent Garden har perfekt beliggenhet og har gangavstand til det meste, men det er også andre som er litt rimeligere som ligger greit til, så kan dere ta undergrunnsbanen inn til sentrum. Anonymkode: bd65c...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Del Skrevet 21. desember 2022 «Fint», «rimelig», «sentralt» og «hotell i London» er ord som rett og slett ikke passer sammen… Anonymkode: d0bff...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå