Gå til innhold

Ble dumpa fordi jeg ikke ønsket et forpliktende forhold med han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann i sommer og har hatt et lost forhold til han til nå, vi var begge klar på at vi ikke ønsket noe særiøst og at det kun var sex. Jeg er alenemor til to små og har ikke allverdens tid til han, vi møtes kanskje én gang i mnd så jeg synes jo det er litt lite og et fast og særiøst forhold passer meg ikke så derfor tenker jeg år han må gjør som han vil.. Forrige helg spurte han meg om jeg hadde sex med andre, jeg svarte nei fordi jeg kun har han, han sa da at han ikke ville ha sex med andre enn meg utav respekt for meg, jeg sa da at han kunne ligge med hvem han ville for min del.han ble skikkelig sur og nå vil han ikke lenger snakke med meg, jeg skulle jo gjerne hatt det slik det var, jeg trives godt med han. Kan det være han har følelser for meg selv om han sier han ikke har det? 

Anonymkode: 031fd...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sånn ut ja. Eller bare liker eier følelsen ikke godt å vite. 

Anonymkode: 97700...14e

• Liker 5
Skrevet (endret)

Men hvorfor bryr du deg ikke om at han har sex med andre? Jeg hadde vært redd for kjønnssykdommer, i det minste.

Vil tro han har begynt å få følelser for deg, eller at han har de tankene som jeg har; at det er "renere" og holde seg kun til hverandre

Endret av exictence
  • Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres sånn ut ja. Eller bare liker eier følelsen ikke godt å vite. 

Har tenkt litt begge deler 😅

Skrevet
Just now, exictence said:

Men hvorfor bryr du deg ikke om at han har sex med andre? Jeg hadde vært redd for kjønnssykdommer, i det minste

Det er fordi jeg føler jeg holder han litt på pinebenken, med så sjeldne møter så tenker eg han kunne gått en annen plass og, men hovedsaken er jo at det ikke skulle være særiøst mellom oss.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er fordi jeg føler jeg holder han litt på pinebenken, med så sjeldne møter så tenker eg han kunne gått en annen plass og, men hovedsaken er jo at det ikke skulle være særiøst mellom oss.. 

Men er du ikke redd for kjønnssykdommer?

• Liker 3
Skrevet

han blir sur? Han høres veldig bortskjemt ut.. 

Anonymkode: 926ee...065

Skrevet

Han vil ha noe mer seriøst. At du ikke bryr deg om hvorvidt han ligger med andre gjør kanskje at han tenker at du ikke bryr deg. 

Anonymkode: 3277b...74f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil ha noe mer seriøst. At du ikke bryr deg om hvorvidt han ligger med andre gjør kanskje at han tenker at du ikke bryr deg. 

At du ikke bryr deg nok om han.

• Liker 3
Skrevet

Han ville noe mer, du ville ikke, end of story.

Anonymkode: eced8...51e

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, exictence said:

Men er du ikke redd for kjønnssykdommer?

Joda, vil jo klart ikke ha det, men tenker sån at man tar en sjanse hver gang man er med en ny person. Og det kan jo også sjekkes og fjernes enkelt i fleste tilfeller. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bryr meg jo om han. Tror nok han vet det

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han ville noe mer, du ville ikke, end of story.

Kan være så enkelt ja 😑

Skrevet

Rar tråd. Hadde dumpa noen jeg også, om jeg kun var et leketøy, og ikke håp om noen form for utvikling i forholdet.  

Så her skjønner jeg deg mindre og han veldig godt.

Han drmmer vel om en livspartner, EM drøm ikke du har 

Anonymkode: f8406...7d0

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Rar tråd. Hadde dumpa noen jeg også, om jeg kun var et leketøy, og ikke håp om noen form for utvikling i forholdet.  

Så her skjønner jeg deg mindre og han veldig godt.

Han drmmer vel om en livspartner, EM drøm ikke du har 

Anonymkode: f8406...7d0

Vi var jo begge helt klar på hva vi ville og mente, da synes jeg det er litt teit og plutselig snu det slik, da burde vi i det minste kunne snakke ordentlig om det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi var jo begge helt klar på hva vi ville og mente, da synes jeg det er litt teit og plutselig snu det slik, da burde vi i det minste kunne snakke ordentlig om det. 

Det er følelser, sånn er det bare.

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du også har følelser for han da du savner han. Skal du bare ha noen å ha sex med uten noe mer så finner du bare en ny? Ff er jo noe man har med folk uten betydning da det er folk man ikke kan ha videre i livet når man finner noe å ta vare på og ikke vil ha til mer en sex? Ja han har nok følelser for deg. 

Anonymkode: 3f4eb...53f

• Nyttig 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som du også har følelser for han da du savner han. Skal du bare ha noen å ha sex med uten noe mer så finner du bare en ny? Ff er jo noe man har med folk uten betydning da det er folk man ikke kan ha videre i livet når man finner noe å ta vare på og ikke vil ha til mer en sex? Ja han har nok følelser for deg. 

Anonymkode: 3f4eb...53f

Kan jo ha en ff med betydning da, jeg bryr meg om han, ganske mye og, ser han som en venn. Men har ikke noe forelskelse på han. Jeg tenker og at i min situasjon med 2 småbarn alene og fulltidstudent med 60% arbeidsstilling ved siden av så passer det meg dårlig med flere forpliktelser. Han vet det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært på andre siden vært den som kunne tenke seg noe mer og ja man hadde en avtale i utgangspunktet men følelsene rår man ikke bestandig med så her må du bare slette og blokke han hvis du har litt samvittighet for ett annet menneske's ved og vel. Hvis han har følelser og du ikke vil ha noe seriøst så er det på tide å bryte for å spare han og hans følelser. Da er du ett ordentlig medmenneske og de er det mangelvare av. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jo ha en ff med betydning da, jeg bryr meg om han, ganske mye og, ser han som en venn. Men har ikke noe forelskelse på han. Jeg tenker og at i min situasjon med 2 småbarn alene og fulltidstudent med 60% arbeidsstilling ved siden av så passer det meg dårlig med flere forpliktelser. Han vet det. 

Men han skal jo ha noe igjen for relasjonen han også, det har han ikke lenger, derfor går han. 

Anonymkode: 7cfbb...90d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...