AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 H Har datet en fyr i noen måneder, men merker at jeg kun har vennskapelige følelser for ham. Har lett etter de gode følelsene, for jeg har ønsket å kjenne de selv. Men jeg kjenner jeg trekker meg unna den fysiske kontakten. Ikke med vilje engang, bare automatisk. Så derfor tenker jeg at dette ikke kommer til å funke. Så hvordan avslutter jeg dette på en grei måte? Ønsker ikke å såre ham, men heller ikke gi ham tanker om at d kan bli noe mer senere. Er det slemt å ta det nå rett før jul? Burde jeg vente eller rive av plasteret? Er det dumt å foreslå å kun være venner? Allr gode tips mottas med takk. Anonymkode: a816f...c0d
Eva-Lena Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Bare si det som det er. Du har virkelig forsøkt å få de rette følelsene, men de kommer dessverre ikke. Jeg foreslår at vi heller kan være venner. Ikke vent til etter jul. Det er best å dra plasteret fort av. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Du høres ut akkurat som hun jeg dater nå 😳 Dropp hele det vennetullet. Folk dater ikke for å få venner, og det er bare en tom frase, for å myke opp avvisningen. Anonymkode: 137a8...969
exictence Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Men er dere kjærester? Ville ikke sagt noe, før han spør deg ut igjen. Da kan du si at du dessverre ikke føler for det, da de kjærestefølelsene ikke er der.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres ut akkurat som hun jeg dater nå 😳 Dropp hele det vennetullet. Folk dater ikke for å få venner, og det er bare en tom frase, for å myke opp avvisningen. Anonymkode: 137a8...969 Ts her. Han jeg dater er ikke her inne, han bruker knapt snapchat og sånne Apper. Men kanskje du bør sjekke med daten din hvordan ho føler det da? Det er ikke et godt tegn. Lykke til❤️ Anonymkode: a816f...c0d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 exictence skrev (5 minutter siden): Men er dere kjærester? Ville ikke sagt noe, før han spør deg ut igjen. Da kan du si at du dessverre ikke føler for det, da de kjærestefølelsene ikke er der. Ts her. Nei, kjærester er vi ikke. Vi har bare hengt mye sammen en stund nå, men jeg merker at han har et voksende behov for det fysiske, mens jeg kjenner at jeg trekker meg unna. Det hørtes ut som et godt tips. Ærlig, uten å trekke det ut lenger enn nødvendig. Anonymkode: a816f...c0d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 Si fra med en gang. Veldig kjipt at han tror dere har noe bra og tenker på deg på julaften osv også har du tenkt til å dumpe han. Få det gjort nå, og si det som det er at beklager du har ikke de rette følelsene. Ikke foreslå åvære venner. Det er egoistisk og vil få han til å føle at du bare gir han restene. Anonymkode: bea6c...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå