AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Jeg har en veldig aktiv 2 åring, en "klatretype". Høyt og lavt og masse energi😊 Problemet mitt er at mannen jobber i nordsjøen og er borte 2 uker. Jeg er gravid i uke 7 og er så SINNSYKT trøtt. La meg 20 i går kveld og sov til 06 i dag, men kjennes ut som jeg har døgna😅 så har veldig lite energi. I tillegg er jeg kvalm og kunne helst tenke meg å bare ligge på sofaen hele helgen🙈 Noen som har gode tips til hvordan "overleve"? Aktiviteter som kanskje ikke jeg trenger å være så veldig aktiv i men som underholder barnet en tid.😄 Får liksom ikke hentet meg inn føler jeg, for når barnet er i barnehagen er jo jeg på jobb. Anonymkode: a526e...27d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Mulighet for å avspasere/ jobbe litt hjemmefra? Ta en feriedag i uka som du kan bruke på å sove? Anonymkode: 82644...efb
NiceOrNothing Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en veldig aktiv 2 åring, en "klatretype". Høyt og lavt og masse energi😊 Problemet mitt er at mannen jobber i nordsjøen og er borte 2 uker. Jeg er gravid i uke 7 og er så SINNSYKT trøtt. La meg 20 i går kveld og sov til 06 i dag, men kjennes ut som jeg har døgna😅 så har veldig lite energi. I tillegg er jeg kvalm og kunne helst tenke meg å bare ligge på sofaen hele helgen🙈 Noen som har gode tips til hvordan "overleve"? Aktiviteter som kanskje ikke jeg trenger å være så veldig aktiv i men som underholder barnet en tid.😄 Får liksom ikke hentet meg inn føler jeg, for når barnet er i barnehagen er jo jeg på jobb. Anonymkode: a526e...27d Etterlys trillepike / dagbarnevakt . Ikke sikkert ungdommer gjør sånt lenger ? Men jeg hadde faste jenter til mine når de var små . Som tok de med ut / lekeplass etc ,så jeg fikk gjort litt husarbeid eller ha me-time . Fungerte svært godt .
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Har det slik selv, men jeg er 35 uker og skal ha min hjemme i hele julen, samt han er syk nå. Han er høyt og lavt. Vurderer å kjøpe grind slik at han holder seg i stuen i det minste. Jeg sliter med å reise meg opp, løfte han og være kjapp. Men vi får ta time for time og dag for dag. Mannen min har ikke mer fridager, men mamma har sagt at jeg bare skal si i fra om jeg trenger litt hjelp. Ellers har jeg en eldre jente på 10 år som også er super. Håper det går bra med dere ❤️ Anonymkode: 10854...a2c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 19.47): Mulighet for å avspasere/ jobbe litt hjemmefra? Ta en feriedag i uka som du kan bruke på å sove? Anonymkode: 82644...efb Det er det desverre ikke mulig, siden jeg jobber i helsevesenet😊 NiceOrNothing skrev (På 17.12.2022 den 19.57): Etterlys trillepike / dagbarnevakt . Ikke sikkert ungdommer gjør sånt lenger ? Men jeg hadde faste jenter til mine når de var små . Som tok de med ut / lekeplass etc ,så jeg fikk gjort litt husarbeid eller ha me-time . Fungerte svært godt . Har vurdert dette, var også trillepike som yngre. Problemet er at jeg ikke kjenner noen og ikke helt vet hvor jeg skal lete😊 men hadde vært gull verdt, så lenge de ikke dro så langt av gårde😂 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har det slik selv, men jeg er 35 uker og skal ha min hjemme i hele julen, samt han er syk nå. Han er høyt og lavt. Vurderer å kjøpe grind slik at han holder seg i stuen i det minste. Jeg sliter med å reise meg opp, løfte han og være kjapp. Men vi får ta time for time og dag for dag. Mannen min har ikke mer fridager, men mamma har sagt at jeg bare skal si i fra om jeg trenger litt hjelp. Ellers har jeg en eldre jente på 10 år som også er super. Håper det går bra med dere ❤️ Anonymkode: 10854...a2c Huff, lykke til med siste innspurt❤️ Bra du får mye hjelp! Begge besteforeldreparene stiller opp her også, men de vet ikke at jeg er gravid enda, og ønsker helst å "bruke" de når det absolutt er helt nødvendig🙈 ellers liker jeg at det er de som tar initiativet og ikke jeg.. siden alle jobber 100%. Snøugla skrev (10 timer siden): Jeg hadde bedt om sykemelding Føler ikke jeg er dårlig nok til sykemelding. Har ganske høy arbeidsmoral, og er litt av den typen om at jeg klarer å gå ut av huset klarer jeg å dra på jobb også. Men jeg må faktisk vurdere dette senere tenker jeg. Heldigvis kommer mannen hjem snart og blir hjemme noen uker. Satser på kvalmen og trøttheten gir seg til han reiser igjen🥰 Anonymkode: a526e...27d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå