Gå til innhold

Tilfeldig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har møtt noen på nett for å ha sex, og opplevd fullstendig turn-off når dere møttes? Eller motsatt?

Jeg har innmari lyst, men så må jeg innrømme at utseende og kjemi har mye å si, og jeg er redd for å miste lysten når jeg møter personen. Har null erfaring med det.

Anonymkode: 56cdc...58a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det noen av dere som har møtt noen på nett for å ha sex, og opplevd fullstendig turn-off når dere møttes? Eller motsatt?

Jeg har innmari lyst, men så må jeg innrømme at utseende og kjemi har mye å si, og jeg er redd for å miste lysten når jeg møter personen. Har null erfaring med det.

Samme her, tør heller ikke prøve av nettopp samme grunn. Derfor blir det som regel tilfeldige ons etter flørting på byen. Funker fint det også.

Anonymkode: 44136...7b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja. Han var veldig «femi» på ekte

Anonymkode: 0bf70...483

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke for sex.

Men har møtt personer som jeg ble kjent med på nett, og de var helt annerledes i virkeligheten, enn det jeg hadde fått intrykk av/tolket via nettet😅

Anonymkode: eb21f...c1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å knulle 20 menn for å finne én jeg matcher med. Så når jeg har lett etter sex (eller FF da, foretrekker det), så møtes jeg alltid for kaffe eller lignende først. Sjekker kjemien. 

Man mister jo et par som ikke "orker alt maset, det er bare sex" lol, men det er jo akkurat de jeg prøver å unngå😅 

Det har funket fint, gjort det klart at det ikke blir sex første møte, men vil sjekke kjemi først. Om man bare vil ha ONS så vet jeg ikke. Prøver å unngå det, da blir man jo bare brukt og får ingenting igjen for det. 

Anonymkode: ac6d1...394

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg jar møtt tilfeldige for sex en rekke ganger. Jeg blir såpass kjemt med dem på forhånd og utveksler bilder at jeg vet at det er en seksuell tenning der.

Men det er jo ikke alltid at det er en seksuell kjemi når man kommer til the nasty. Slik vil det jo alltid være uansett hvordan man introduseres.

Jeg stoler mye mer på å møte folk på nettet enn på å møte fulle folk ute på byen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har møtt flere kun for kos og sex. Alle ganger hjemme hos henne bortsett fra ei som vi møttes for å spise ute før vi dro hjem til henne. Alltid har jeg tatt med en pizza og drikke og snakket lit sammen først. Og alle ganger ble det sex etterpå. Jeg er en person so let aksepterer andres syn så for meg har det ikke vert noe problem og ut fra det jeg har forstått så har hun også nytest sex. Alle ganger har vi først snakket på nett  en eller flere ganger. For meg så har det vert vanlig sex og ofte 2 runder med lit pause. Noen av de ble det mange ganger. Ei av det hadde jeg jevnlig i over 1 år.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, har vært mislykket hver gang. Mennene er mye styggere irl eller hvertfall så fører oppførselen dems til at de blir mye styggere. Gidder ikke bruke tid på sånt lenger og er glad jeg har klart å trekke meg hver gang og ikke blitt presset til å ha sex bare fordi det var avtalt. 

Anonymkode: e0528...ad8

• Liker 1
Skrevet

Har skjedd et par ganger. Som regel er det om det er noen med dårlige bilder også er man litt overivrig etter å bare ha seg litt. Også viser det seg at hun er langt mer lubben enn man skulle ønske. Men sånn er det. Av og til tar man en liten skudd i baugen på kvalitetsfronten 😅

Anonymkode: c89b8...b64

Skrevet

Samme her, tør heller ikke prøve av nettopp samme grunn. Derfor blir det som regel tilfeldige ons etter flørting på byen. Funker fint det også.

Anonymkode: 44136...7b9

Sex og alkohol er ikke min greie, så holder meg unna ONS på byen.

Jeg bruker Tinder, møtt endel på denne måten. De jeg liker beholder jeg for en periode...så ny når dette ikke er noe spennende lenger.

Du må se bilder, snakke om hva dere liker....så høre stemmen til hverandre :) Snakke sammen før treff.

Anonymkode: e437a...17b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...