AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Er det ein indikasjon på av hun er kåt.? Er hardning av brystvortene en indikasjon på at hun nermer seg orgasmen ? Føler kvinner ubehag / brystspreng når brystvortene hardner. ? Blir brystene/ brystvortene mer følesomme når de bli harde ? Anonymkode: 1f1fd...258 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Nei. Det holder å bare klype i de, så blir de slik. Nei. Du merker det ikke. Nei. Her er det individforskjeller, selv har jeg lite følelser i de. Anonymkode: 83b1c...6cb 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 1 nei. Hun kan også fryse. 2 nei. Men de hardner under orgasmen. 3 hvis de er ømme fra før, så ja. Ellers nei. 4 nei. Mine er veldig følsomme hele tiden. Anonymkode: 018d3...0e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Det kan skje fordi det er kaldt, fordi tøyet kommer borti eller fordi man snart får mensen. Trenger ikke være noe seksuelt og trenger ikke bety at man blir kåt av berøring der. Mange damer syns ikke stimulering av brystvortene gir dem noe som helst. Jeg liker stimulering av brystvortene men de blir ikke harde bare av at jeg er kåt, de må berøres først Anonymkode: 6f4b6...11f 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 Nei på alt for min del. Anonymkode: c1356...4f8 2
Helene1982 Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 Hva tenker dere om at brystvorte er det menn og kvinner har til felles. Det er mengde fett rundt som er ulikt. Samtidig er det ok for kvinner å vise alt bortsett fra brystvorten. Hvordan får dere sove om natten? 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Skrevet 17. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det ein indikasjon på av hun er kåt.? Er hardning av brystvortene en indikasjon på at hun nermer seg orgasmen ? Føler kvinner ubehag / brystspreng når brystvortene hardner. ? Blir brystene/ brystvortene mer følesomme når de bli harde ? Anonymkode: 1f1fd...258 Hvordan er dine brystvorter hvis det er kaldt? Anonymkode: 9a7b2...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Skrevet 17. desember 2022 Nei Nei Nei Nei Du overvurderer pupper, tror jeg. Anonymkode: 11dc9...3d2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Skrevet 17. desember 2022 Nei, blir aldri kåt av å bli tatt på brystvortene. det er totalt uinteressant. De hardner likevel ved gjentatt berøring, men det gjør jo min mannlige partners også. Og de hardner når det er kaldt. Anonymkode: 34a36...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #11 Skrevet 17. desember 2022 Mine brystvorter er alltid litt stive. De kan bli enda stivere hvis jeg fryser, hvis klærne gnisser borti, hvis de berøres osv. Jeg merker egentlig ingen forskjell på om jeg er kåt eller ikke. De eneste gangene jeg kjenner at de er stive, er når jeg er fullstendig iskald. Da kan jeg få vondt i brystvortene. Mine brystvorter er veldig lite følsomme. Jeg kjenner for eksempel ingenting hvis de blir slikket. Altså ingenting. Jeg klarer ikke å kjenne tungen berøre dem i det hele tatt. Det må biting og klyping til for at jeg skal kjenne berøringen, men da kjennes det til gjengjeld veldig deilig ut. Anonymkode: 014e5...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #12 Skrevet 17. desember 2022 Kvinner kan få harde brystvorter når de grøsser. Som når man får gåsehud fordi man grøsser over noe, at det er kaldt, at det trekker kjølig, sånne ting. Brystene er IKKE LAGET for å spille på sex og seksuelle funksjoner. De er laget for å fø opp unger. Slutt å tenke at brystvorter kun er noe som gir signaler til menn når det gjelder sexlyst! Anonymkode: fae30...32c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 Nei. De bare blir harde av kulde og berøring. Nei. Det er ikke seksuelt betinget i det hele tatt. Nei. Merker det ikke. Nei. Brystene blir mer følsomme av berøring. De kan hovne opp og bli vonde og ømme når noen klår mye på dem mye og før mensen. Anonymkode: d0802...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #14 Skrevet 17. desember 2022 Brystene er ofte eit av førsteblikket , og synes brystene er facinerende, og er nok vekjent for de fleste kvinner. Noen liker små bryster, men noen liker store fyldige bryster, og og noen liker faste struttende bryster, kroppfiksering av brystene er blitt nokså vanleg idag. Alle har vi ligget mot eit kvinnebryst når vi var nyfødt. Derfor grunnen til at mange menn synes kvinnebrystene er facinerende ettersom de alle har hatt eit forhold til kvinnebrystet, det ligger i underbevistheten. Under sex, og samleie med dama har eg merket at "rett før hennes orgasme " hardner brystvortene. Anonymkode: 1f1fd...258 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #15 Skrevet 17. desember 2022 De kan bli harde av at man fryser, eller tar på dem eller også hvis man er kåt. Nei, det gjør ikke vondt i brystene at brystvortene er harde. Vet ikke om de blir harde før orgasme, kan være at de blir det. Mine brystvorter blir mer følsomme når de er harde, men de er følsomme når de er myke også. Anonymkode: ff24b...159
RockyRose Skrevet 17. desember 2022 #16 Skrevet 17. desember 2022 Nei. Nei. Nei. Nei. For å svare på tittelspm ditt: ho kan vere kald. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå