AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Er ute på fredager når vi ikke skal noe. Tar et par øl og spiller kort. Den ene av vennene går tidlig hjem mens den andre er singel. Dette er min samboer. Vi har en avtale at han skal gi beskjed når han er sein. Nå har jeg skrevet blir du sein? Med oppfløginspørsmål. Hadde ikke vi en avtale om at du skulle gi beskjed hvis du blir sein? Er ikke for å vite hvor han er. Er for å vite om jeg skal finne på noe selv. Er jo redd for han vis det blir seint. Er ikke første gang. Kan svare på meld! Han er over 30. ellers har vi det veldig fint samnen. Anonymkode: abd76...08d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Hva ville dere gjort? Anonymkode: abd76...08d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Hadde snakket med han på en ukedag om det. Ikke nå eller når han er fyllesyk. Hadde sagt at jeg ikke syns det var greit at han ble igjen ute på byen for å drikke seg drita. Har han brutt tilliten eller noe før så hadde jeg sagt at enten så får han komme hjem tidligere når han drar ut eller så får han bli singel om han har tenkt til å leve som singel på byen til langt på natt med single kompiser. Hva jeg ville gjort i kveld? Gjør akuratt det du vil og ikke bry deg om han Anonymkode: accc2...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Jeg ser ikke helt problemet? Dere skal jo ikke noe sammen, som du skriver. Er vi ute så tar vi det litt som det kommer. Det har jo ikke noe å si for den andre hvor sent det blir, så lenge man ikke blir så dårlig at det ødelegger familiens planer dagen etter. Jeg forstår heller ikke dette med meldeplikt fordi du er bekymret. Hva hjelper en slik melding? Jeg legger meg, sover godt, og så har han listet seg inn i løpet av natta og ligger der når jeg våkner. Anonymkode: 7e1c1...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå