Gå til innhold

Har du erfaring me temperatur, las palmas , i midten av februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt forvirret.  Før jeg bestilte fikk jeg oppgitt temp mellom 20 til 26 på dagtid,  og anbefalt vinter destinasjon. Forøvrig ganske utsolgt nå i februar også. 

Noen venner som har vært der stort sett i februar,  sier ca det samme. På nett dier andre at max er 18 grader, og snakker om bobl jakker ol. Så hva pakker vi i kofferten?  Bikini eller boblejakke?

Anonymkode: b9c4d...1df

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir litt forvirret.  Før jeg bestilte fikk jeg oppgitt temp mellom 20 til 26 på dagtid,  og anbefalt vinter destinasjon. Forøvrig ganske utsolgt nå i februar også. 

Noen venner som har vært der stort sett i februar,  sier ca det samme. På nett dier andre at max er 18 grader, og snakker om bobl jakker ol. Så hva pakker vi i kofferten?  Bikini eller boblejakke?

Anonymkode: b9c4d...1df

Bikini og boblejakke. Det kan være litt kjølig på kvelden. Vanligvis kan man ligge rundt bassenget og sole seg. 

Anonymkode: 7b6cb...1e0

Skrevet

På den tiden av året ville jeg valgt sørvest kysten av øya, vi skal dit 2 uker før

Skrevet

Vi reiser til Gran Canaria en gang i året, i februar/mars, da til Puerto Rico området. Ville aldri reist til Las Palmas, iallefall ikke om målet med turen er sol og strandliv. Det er store vær og temperaturforskjeller mellom Las Palmas og sør-vest på øya. Det kan regne i Las Palmas mens det er sol og blå himmel sør på øya.

Anonymkode: f17cd...795

Skrevet

Det er som i ørkenen på den tiden av året; varmt når solen skinner på dagtid (som en fin norsk sommerdag), men når solen går ned klokka 20, blir det genser- eller jakkevær. Da blir det kjølig med en gang, akkurat som i ørkenen.

Anonymkode: 39ff7...15f

Skrevet

Du har vel ikke tenkt å pakke kofferten etter hva folk her sier om været? Det kan være varmt, kaldt, vind, regn på Gran Canaria. Sandstorm også.

Anonymkode: f1267...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...