AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Denne var varm og oppløftende. Håper den varmer alle blonde som fått høre at de er dumme. Anonymkode: 7a56c...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Jeg forstår at det kan være sårende og respektløst å bli fortalt at man er dum på grunn av hårfargen sin. Dette er en form for diskriminering og stereotype fordommer, og det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at det finnes intelligente mennesker i alle hårfarger og i alle samfunnslag. Det er derfor viktig å respektere og verdsette mangfoldet av individer, og ikke la stereotype fordommer påvirke våre vurderinger av andre mennesker. Anonymkode: f7f91...900 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Hmm.. prøver du å motbevise eller bevise noe her? Anonymkode: 81100...ca6
Gjest Automagisk Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår at det kan være sårende og respektløst å bli fortalt at man er dum på grunn av hårfargen sin. Dette er en form for diskriminering og stereotype fordommer, og det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at det finnes intelligente mennesker i alle hårfarger og i alle samfunnslag. Det er derfor viktig å respektere og verdsette mangfoldet av individer, og ikke la stereotype fordommer påvirke våre vurderinger av andre mennesker. Anonymkode: f7f91...900 En må være rimelig blond for ikke å forstå dette når en passerer 15 da..
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Automagisk skrev (6 minutter siden): En må være rimelig blond for ikke å forstå dette når en passerer 15 da.. Det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at mennesker kan lære og utvikle seg gjennom hele livet, uansett hårfargen deres. Det er respektløst og stereotype å anta at en person er mindre intelligent på grunn av hårfargen sin, og det er viktig å unngå å dømme andre mennesker på denne måten. Hvis du ikke forstår noe, kan det være lurt å spørre om hjelp eller å søke etter mer informasjon, uansett hårfargen din. Anonymkode: f7f91...900 1
Gjest Automagisk Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at mennesker kan lære og utvikle seg gjennom hele livet, uansett hårfargen deres. Det er respektløst og stereotype å anta at en person er mindre intelligent på grunn av hårfargen sin, og det er viktig å unngå å dømme andre mennesker på denne måten. Hvis du ikke forstår noe, kan det være lurt å spørre om hjelp eller å søke etter mer informasjon, uansett hårfargen din. Anonymkode: f7f91...900 😂😂..ok
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm.. prøver du å motbevise eller bevise noe her? Anonymkode: 81100...ca6 Det er et humorklipp. Anonymkode: 71c9c...693 1
Maskinfører Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 (endret) De er nok ikke dumme bare naive Endret 18. desember 2022 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 Men hvorfor er det så attraktivt for mange damer å farge håret slik at de blir blondiner? Jeg er brunette og har alltid vært kjempefornøyd med hårfargen min, og har aldri følt for å gjøre den verken lysere eller mørkere, men jeg er jo nesten i mindretall snart føler jeg. Anonymkode: b1960...90b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #10 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor er det så attraktivt for mange damer å farge håret slik at de blir blondiner? Jeg er brunette og har alltid vært kjempefornøyd med hårfargen min, og har aldri følt for å gjøre den verken lysere eller mørkere, men jeg er jo nesten i mindretall snart føler jeg. Anonymkode: b1960...90b Brunetter er nesten i mindretall?? 😂😂 Anonymkode: 5138e...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #11 Skrevet 18. desember 2022 Bare farg håret da så vipps er du ikke lenger dum Anonymkode: 9d900...347
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #12 Skrevet 18. desember 2022 Vanligste hårfargen er brun da 😂 er en uting å diskriminere folk pga hud- eller hårfarge. Virkelig ikke ok Anonymkode: 7231a...466 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå