Gå til innhold

Til dere som fått høre at blonde er dumme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne var varm og oppløftende. Håper den varmer alle blonde som fått høre at de er dumme.

Anonymkode: 7a56c...9b3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at det kan være sårende og respektløst å bli fortalt at man er dum på grunn av hårfargen sin. Dette er en form for diskriminering og stereotype fordommer, og det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn.

Det er også viktig å huske at det finnes intelligente mennesker i alle hårfarger og i alle samfunnslag. Det er derfor viktig å respektere og verdsette mangfoldet av individer, og ikke la stereotype fordommer påvirke våre vurderinger av andre mennesker.

Anonymkode: f7f91...900

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hmm.. prøver du å motbevise eller bevise noe her?

Anonymkode: 81100...ca6

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår at det kan være sårende og respektløst å bli fortalt at man er dum på grunn av hårfargen sin. Dette er en form for diskriminering og stereotype fordommer, og det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn.

Det er også viktig å huske at det finnes intelligente mennesker i alle hårfarger og i alle samfunnslag. Det er derfor viktig å respektere og verdsette mangfoldet av individer, og ikke la stereotype fordommer påvirke våre vurderinger av andre mennesker.

En må være rimelig blond for ikke å forstå dette når en passerer 15 da..

Skrevet
Automagisk skrev (6 minutter siden):

En må være rimelig blond for ikke å forstå dette når en passerer 15 da..

Det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at mennesker kan lære og utvikle seg gjennom hele livet, uansett hårfargen deres.

Det er respektløst og stereotype å anta at en person er mindre intelligent på grunn av hårfargen sin, og det er viktig å unngå å dømme andre mennesker på denne måten. Hvis du ikke forstår noe, kan det være lurt å spørre om hjelp eller å søke etter mer informasjon, uansett hårfargen din.

• Liker 1
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er viktig å huske at intelligens ikke har noen sammenheng med hårfargen. Alle mennesker har sine egne unike egenskaper og evner, og det er viktig å vurdere individet som helhet, fremfor å dømme dem på grunnlag av ytre kjennetegn. Det er også viktig å huske at mennesker kan lære og utvikle seg gjennom hele livet, uansett hårfargen deres.

Det er respektløst og stereotype å anta at en person er mindre intelligent på grunn av hårfargen sin, og det er viktig å unngå å dømme andre mennesker på denne måten. Hvis du ikke forstår noe, kan det være lurt å spørre om hjelp eller å søke etter mer informasjon, uansett hårfargen din.

😂😂..ok

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm.. prøver du å motbevise eller bevise noe her?

Anonymkode: 81100...ca6

Det er et humorklipp. 

Anonymkode: 71c9c...693

• Liker 1
Skrevet (endret)

De er nok ikke dumme bare naive :) 

Endret av Maskinfører
Skrevet

Men hvorfor er det så attraktivt for mange damer å farge håret slik at de blir blondiner?

Jeg er brunette og har alltid vært kjempefornøyd med hårfargen min, og har aldri følt for å gjøre den verken lysere eller mørkere, men jeg er jo nesten i mindretall snart føler jeg.

Anonymkode: b1960...90b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor er det så attraktivt for mange damer å farge håret slik at de blir blondiner?

Jeg er brunette og har alltid vært kjempefornøyd med hårfargen min, og har aldri følt for å gjøre den verken lysere eller mørkere, men jeg er jo nesten i mindretall snart føler jeg.

Anonymkode: b1960...90b

Brunetter er nesten i mindretall?? 😂😂

Anonymkode: 5138e...bd0

• Liker 2
Skrevet

Bare farg håret da så vipps er du ikke lenger dum

Anonymkode: 9d900...347

Skrevet

Vanligste hårfargen er brun da 😂

er en uting å diskriminere folk pga hud- eller hårfarge. Virkelig ikke ok

Anonymkode: 7231a...466

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...