Gå til innhold

Julestorm på Netflix

Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De eneste jeg ikke likte var krangleparet. Resten var fine. Spesielt han med hunden. 😍

Anonymkode: d4e95...106

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De eneste jeg ikke likte var krangleparet. Resten var fine. Spesielt han med hunden. 😍

Hvor var det egentlig krangleparet skulle på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, shab said:

Vet ikke, det druknet i kranglinga 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se fjerde episode og liker serien så langt.  

Jeg hadde i utgangspunktet venta mer action rundt det å være innestengt på flyplassen, men jeg synes det er fint med en serie som legger vekt på relasjoner og mennesker i stedet for spenning. 

Endret av Perelandra
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (5 timer siden):

CML sto det på bagasjetagen. Bortgjemt by i Australia, virker usannsynlig.

Anonymkode: 4a1e8...e02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Østlendinger høres bare så teater-tilgjorte på film. Alle andre dialekter høres mer ekte ut. Svensk og dansk også. 
Ida - skulle det være troverdig at ei som kler seg slik ( og er så gammel) var så populær at ungjentene sto og hylte da de så henne? 
Ellers koselig nok serie, kom meg greit gjennom den. 

Anonymkode: b2867...7ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett fire episoder og liker den ganske godt. Blir for mange personer å følge med på, og da blir det ikke nok i dybden synes jeg. De burde kuttet antall historier. Men koser meg med den og kommer til å se resten. 

Anonymkode: 5b351...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 1.19):

Så en episode og stoppet. Dette var elendig. Mange historier, inspirert av love actually? Men helt tomt for tyngde.

Anonymkode: 3fb31...113

Tomt for tyngde? Hva er tyngde? 

Dette er en lettbeint romantisk komedie-serie. Men jeg syntes det hadde plenty av tyngde likevel. Advokaten som har vokst opp med omsorgssvikt og barnehjem. Artisten som blir avvist av familien fordi hun er skeiv. Den snille baransatte som har kreft med spredning og blir nektet kontakt med datteren sin. Taxisjåføren som mistet sønnen sin til en overdose, og innså for seint at han kunne hatt gode stunder sammen med ham. Osv. 

I motsetning til de fleste på side 1 elsket jeg denne serien. Dro på smilebåndet, lett underholdning og felte også noen tårer. Elsket at det var så mange skjebner å leve seg inn i, og minnet meg på at alle har en historie vi vet ingenting om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 18.30):

Blir så svett av den politiske korrektheten. Og i Norge er det like mange dansker og svensker om vi skal tro norsk film og tv produksjon. Men slik har det alltid vært. Elendige greier.

Anonymkode: 6b59d...b01

Dette handlet jo om folk som er på reis. Da er det vel en del svensker og dansker her. 

Anonymkode: b95c5...6e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film og serier er smak og behag, og Julestorm var absolutt ikke noe for meg. 

Rotete, intetsigende og fryktelig kjedelig. Altfor mye folk involvert, altfor mye fjasing og altfor lite interessant. I første episode stod to stk og pratet om en pølse i lompe i 5 minutter! 

Flere av karakterene leverte også altfor dårlig skuespill. Selv Hotel Cæsar virket mer naturlig.

Wannabe Love Actually, sier noen. OK. Men så er jeg en av de som ikke likte Love Actually heller, og kan ikke begripe hvorfor dette blir karakterisert som en julefilm når det er null jul i den annet enn at handlingen skjer i desember.

Jeg slo av etter første episode. Mulig serien tar seg opp, men jeg konkluderte at denne garantert ikke tok seg godt nok opp for min del, og gadd ikke bruke tid på den.

En serie for glemmebøkene. Karakter 2. Får pluss for konseptet.

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett ferdig serien, og synes den ble bedre og bedre for hver episode. 

Likte ikke rollefiguren til popstjernen, men ble sterkt berørt av bartenderen, malagamannen, pianisten, advokaten og taxisjåføren m.fl.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den veldig godt. Likte ikke karakteren til Ida borck. Skikkelig dårlig og uekte. Hun spiller så bra i hjem til jul, så hun skuffa så vanvittig her.. men pianisten, bartenderen, malagafyren og presten var fine… også julenissen! Han var underholdende ! Jeg synes norske serier pleier å være rimelig BS - men denne og hjem til jul er fine🥰. Også lykkeland er super bra som faktisk er Norges beste serie basert på virkelighet og fakta og norsk olje industri 😍.
Ellers er jeg mer på svensk og danske serier som broen… og islandske serier som innesperret som forøvede har kommer med oppfølger 😍!  Men anyway, julestorm så jeg alle episodene av på en dag. Kjempe koselig og litt romantisk🥰🥰🥰… hun svenske romantikeren overdriver romantikk syns jeg og piloten minner meg om noen jeg ikke liker og arrogant jævel til å begynne med. Svenske advokaten hadde ei fin side og taxi duden var ganske okey han og 😍

Anonymkode: 074b1...b9b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode og tenkte for noe møl. Men fortsatte å se og koste meg med den :) 

Anonymkode: c8e82...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den tok seg veldig opp og ble skikkelig rørende mot slutten. Glad jeg fortsatte å se.

Anonymkode: bde53...e84

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skikkelig skuffet, så får meg noe ala hjem til jul. Kommer ikke til å se den igjen 🤣

Anonymkode: bd542...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien ganske godt og binget hele på en kveld. 😃

Skulle jeg trillet terning ville det ikke blitt en 6-er, men den er på ingen måte så dårlig som noen av sytepavene her inne påstår. Spesielt morsomt at enkelte er så påståelige når de bare har sett et kvarter av episode 1 🤣

Det var koselig jule-feelgood, selv om ikke alle personene eller historiene berørte like mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det å se at Jon Øigarden faktisk kan spille noe annet enn helt jævlige typer gjør det nesten verdt det i seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på OSL i mange år, og guuuuud hvor de treffer karakterene midt i blinken!! Jeg synes den er morsom, muligens for de har truffet så på kornet med passasjerene.

Anonymkode: ffbf4...f6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...