Gå til innhold

Julestorm på Netflix

Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Ikke sett hele enda, men liker noe av den og synes den var litt koselig. Lo litt her og der. Samtidig så var endel av dialogen unaturlig og når det blir åpenbart at de prøver å være litt sånn ettertenksomme der de ulike karakterene skal reflektere over alt mulig så mister de meg litt. Det ble litt for mye etterhvert som jeg så episodene.

Og hvilke små barn ønsker seg chanelveske osv? De kunne i det minste hatt realistiske dyre ønsker fra barn enn ting barn ikke er opptatt av. Eller er det bare jeg som ikke henger med og barn er veldig opptatt av designervesker?

Endret av AprilRyan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var helt nydelig, binget hele på en gang. Gikk egentlig inn hit med forventning om at alle følte det samme, men oppsan 😅 Glad jeg ikke leste kritikkene på forhånd. Denne serien traff meg midt i hjertet. 

Anonymkode: d4e95...106

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som skaperene av denne serien har blitt litt påvirket av amerikanske serieskapere.   Fikk disse vibbene helt fra start til slutt.

Anonymkode: 473ef...7b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilRyan skrev (11 timer siden):

Ikke sett hele enda, men liker noe av den og synes den var litt koselig. Lo litt her og der. Samtidig så var endel av dialogen unaturlig og når det blir åpenbart at de prøver å være litt sånn ettertenksomme der de ulike karakterene skal reflektere over alt mulig så mister de meg litt. Det ble litt for mye etterhvert som jeg så episodene.

Og hvilke små barn ønsker seg chanelveske osv? De kunne i det minste hatt realistiske dyre ønsker fra barn enn ting barn ikke er opptatt av. Eller er det bare jeg som ikke henger med og barn er veldig opptatt av designervesker?

Dessverre tror jeg mange barn har disse ønskene. Barn som lever sammen med foreldre som kun bryr seg om dyre ting. Ikke urealistisk i det hele tatt.

Trenger ikke å gå lenger enn til et ikke ukjent influenserpar som gav 2-åringen en iphone. Er 100% sikker på at ungen vet hva iphone er.

Det er nok det som også er meningen med hele scenen....litt til ettertanke, men også hvordan verden har blitt.

Anonymkode: f0d8d...4eb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dessverre tror jeg mange barn har disse ønskene. Barn som lever sammen med foreldre som kun bryr seg om dyre ting. Ikke urealistisk i det hele tatt.

Trenger ikke å gå lenger enn til et ikke ukjent influenserpar som gav 2-åringen en iphone. Er 100% sikker på at ungen vet hva iphone er.

Det er nok det som også er meningen med hele scenen....litt til ettertanke, men også hvordan verden har blitt.

Jeg forstod poenget, men synes det var litt overdrevet. Kjøpte det ikke helt for skulle tro at det også var barn med andre ønsker, men alle ønsket seg telefon og designerveske. Jeg synes de kunne tonet det ned litt, for det ble så overdrevet at jeg nesten ble litt irritert.

Skjønner hva de ønsket å formidle og det er positivt det siden jeg ikke heller synes at budskapet med julen burde være hvor mange og dyre gaver man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så svett av den politiske korrektheten. Og i Norge er det like mange dansker og svensker om vi skal tro norsk film og tv produksjon. Men slik har det alltid vært. Elendige greier.

Anonymkode: 6b59d...b01

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan ikke måle seg mot Love, Actually som er nettopp det alle gjør pga lokasjon og stort persongalleri.

Jeg liker den. Passe jule-feelgood uten stor dybde. Fyller en halvtime mellom rundbask, gavepakking og leggetid og er med på å sette premiss for julefølelsen som mange sliter med.

Terningkast 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele, den var helt grei å se på, selv om jeg synes det var slitsomt med så mye krangling, stressa og sure folk og kjefting. Ingen stor høydare. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste norske serien jeg har sett på lenge. Slo av etter 1 episode. 👎🏻

Anonymkode: 86cb3...360

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så kanskje 10-15 minutter av første episode, men følte ikke for å se mer. Jeg skulle gjerne ha gitt den mer tid, men det fristet å se andre ting i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Så hele, den var helt grei å se på, selv om jeg synes det var slitsomt med så mye krangling, stressa og sure folk og kjefting. Ingen stor høydare. 

Det er vel ofte slik det er når folk skal stresse av gårde på juleferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den godt. Men jeg fikk ikke med meg noen vedkubber på slutten. 

Anonymkode: be3ef...fbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det så forfriskende å ikke se en julefilm for 1000 ende gang. Samt litt anderledes historie. Jeg er hun over. 

Anonymkode: be3ef...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...