Gå til innhold

Julestorm på Netflix

Teardrop

Anbefalte innlegg

Hva synes dere?
Jeg er skuffa, hadde kjempe forventninger etter fjorårets "hjem til jul".

Ga meg absolutt ingen antydning til julestemning. og den pianospillingen tok aaaaaaltfor lang tid, jeg spolte. Rotete serie, for mange folk, forstår null dansk. Ingen julestemning, kun mas. For mange karakterer som ikke hadde noe betydning ish.

Endret av Teardrop
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skammelig, flaut, elendig! For et makkverk. Hva var greia med den lange talen og vedkubbene lagt i kors på slutten 🙄 skulle det være et rørende øyeblikk liksom, var jo så kleint, spes når han som mistet bestefaren falt dramatisk ned på knær og lo.. Huff 🥴

Anonymkode: 0d7ae...0e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en episode og stoppet. Dette var elendig. Mange historier, inspirert av love actually? Men helt tomt for tyngde.

Anonymkode: 3fb31...113

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode, ser sikkert litt videre. Synes det er altfor mange karakterer, første inntrykk er iallefall litt kaotisk.. 

Anonymkode: 0c5b8...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg likte den 🙈😅

Anonymkode: f0d8d...4eb

Jeg også😬

Anonymkode: 22769...e51

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den godt😊 Fine historier og karakterer, bortsett fra hun unge svenske dama og han piloten - det var bare putekleint🫣 

Anonymkode: 2ae77...05d

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dialogen er så kunstig. Når jeg ser på sitter jeg hele tiden og tenker: «er det slik folk snakker?».  
Er også enig i at det er for mange karakterer, noen får vi jo bare korte glimta av

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (1 minutt siden):

Jeg synes dialogen er så kunstig. Når jeg ser på sitter jeg hele tiden og tenker: «er det slik folk snakker?».  
Er også enig i at det er for mange karakterer, noen får vi jo bare korte glimta av

Ja, kunstig dialog og null kjemi. Jeg har sett hele og synes dette var tynt.

Anonymkode: 5da6e...69c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaja- for en fantastisk jente! 
marius- likte veldig godt denne karakteren

Malaga-fyren-så kult menneske
likte ikke Ida. føltes bare falsk alt med hun. 
elsket advokaten og taxisjåføren. 
fine unge Skarsgård som stuer med godt hjerte ❤️

presten svikta litt- men har forståelse

var litt ekstra gøy når man har jobbet på Gardermoen og kjenner igjen alle karakterer fra real life. Altså måten de var på. 
hele serien totalt var litt beige (5 av 10), men likte mye. 

Anonymkode: 3e067...b7f

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så politisk korrekt at jeg ble helt svett,  multikultur for alle penga Og jeg har bare sett en episode. 

Anonymkode: e7cae...f3e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 1.09):

Skammelig, flaut, elendig! For et makkverk. Hva var greia med den lange talen og vedkubbene lagt i kors på slutten 🙄 skulle det være et rørende øyeblikk liksom, var jo så kleint, spes når han som mistet bestefaren falt dramatisk ned på knær og lo.. Huff 🥴

Hva vedkubber og kors på slutten? Snakker du om siste episode? Skjønner ikke hvor du har sett det, heller ikke om han som mistet bestefaren sin? Har du svart i feil tråd?😅

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok serie. Forventa meg humor, men det var det lite av. Elsket musikken da, den ga meg skikkelig julestemning❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 1.09):

Har vi sett samme serie? I så tilfelle har jeg vært på do når den lange talen var og jeg kan ikke huske noen mistet bestefaren sin 😂

Anonymkode: f0d8d...4eb

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var trivelig, jeg. Til tider superklein, men gav absolutt julefølelse. Kanskje spesielt siden det var snøstorm utenfor når jeg så den.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett kleint. Har sett to episoder og skal se resten fordi jeg liker å fullføre en serie, men det er den dårligste norske serien jeg har sett noen gang.

Anonymkode: 0f620...020

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den ferdig, på ingen måte noen høydare. Ble litt for mange personer og historier å forholde seg til (de er åpanebart inspirert av love actually, men da burde de lært av love actually for de kuttet faktisk ned på historier fordi det ble for mange). 

Likte historien med bagasjefyren og hunden, det var kanskje det eneste jeg synes var litt hjertevarmt. Og så likte jeg forsåvidt spiriten til han som skulle til Malaga, vi er mange som har mye å lære av ham.

Utover det så synes jeg kanskje de har gått litt bananas på mangfoldsfronten. Joda, vi skal ha mangfold i norske serier, men her har de rett og slett prøvd for hardt.

Anonymkode: 79e10...fc1

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First Price versjon av Love Actually - bortsett fra at First Price har mye bra også 

Anonymkode: e5544...77f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette ikke er "alles kopp te". Jeg er imidlertid glad for at jeg klarer å kose meg med denne serien. Var på jakt etter noe lett og koselig, og da passet denne meg ypperlig. Selvsasgt er det mye som KAN kritiserer du, men det er også mye som ikke MÅ kritiseres. Dette er ikke er serie som vil bli husket eller som utmerker seg, og for meg er det helt greit. Dype serier som setter spor og gir mer, finnes det nok av. Akkurat nå var dette midt i blinken for mental avkopling 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...