AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #41 Del Skrevet 17. desember 2022 i en innebod Anonymkode: 04558...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. desember 2022 #42 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På kjøkkenet 😅 Hvorfor skal man ha den i kjelleren, har ikke kjøleskapet i kjelleren🙈 Anonymkode: 199ce...56b Fordi man ikke alltid har plass til fryser på kjøkkenet. Min far har sin fryser i kjelleren, fordi det er der det er plass. Litt upraktisk siden kjøkkenet ligger i 2 etasje, men da får man bare ta den ekstra trimmen opp og ned 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. desember 2022 #43 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Leo skrev (1 time siden): Det varierer og det er fullt mulig å få kjøpt frysere som tåler minusgrader. Hvis man, som jeg, vil ha fryser i en uisolert bod så kjøper man en som tåler det. Jeg har aldri sett en. Har du noe eksempel? Skiller de seg ut fra andre frysere i tekst eller bilde når man ser i nettbutikker? Eller må man finlese spesifikasjonene på hver eneste frysermodell nettbutikken har inne? Endret 17. desember 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #44 Del Skrevet 17. desember 2022 Million skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri sett en. Har du noe eksempel? Skiller de seg ut fra andre frysere i tekst eller bilde når man ser i nettbutikker? Eller må man finlese spesifikasjonene på hver eneste frysermodell nettbutikken har inne? Bare søk på frysere med frostbeskyttelse Anonymkode: 90af7...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. desember 2022 #45 Del Skrevet 17. desember 2022 Million skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri sett en. Har du noe eksempel? Skiller de seg ut fra andre frysere i tekst eller bilde når man ser i nettbutikker? Eller må man finlese spesifikasjonene på hver eneste frysermodell nettbutikken har inne? Her står det litt om frysere med frostbeskyttelse. De tåler kuldegrader, men ikke ubegrenset. Jeg bor i Innlandet, og ville ikke tatt sjansen, da vi kan ha perioder med - 20 og under i flere uker i strekk. Selv har jeg fryseskap ved siden av kjøleskapet på kjøkkenet. Jeg foretrekker fryseskap da jeg synes det gir best oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. desember 2022 #46 Del Skrevet 17. desember 2022 Ullvott skrev (28 minutter siden): Her står det litt om frysere med frostbeskyttelse. De tåler kuldegrader, men ikke ubegrenset. Jeg bor i Innlandet, og ville ikke tatt sjansen, da vi kan ha perioder med - 20 og under i flere uker i strekk. Selv har jeg fryseskap ved siden av kjøleskapet på kjøkkenet. Jeg foretrekker fryseskap da jeg synes det gir best oversikt. Det stemmer. Jeg bor et sted hvor temperaturen ofte faller under -20 grader om vinteren, men sjelden mer enn noen dager/timer av gangen og det har gått helt fint i mange år. Hadde jeg bodd f.eks. på Tynset, Røros eller i Kautokeino vet jeg ikke om jeg ville ha tatt sjansen heller, men mange steder i Norge vil det jo fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 17. desember 2022 #47 Del Skrevet 17. desember 2022 Under kjøleskapet på kjøkkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. desember 2022 #48 Del Skrevet 17. desember 2022 Million skrev (43 minutter siden): Jeg har aldri sett en. Har du noe eksempel? Skiller de seg ut fra andre frysere i tekst eller bilde når man ser i nettbutikker? Eller må man finlese spesifikasjonene på hver eneste frysermodell nettbutikken har inne? Hos f.eks. Elkjøp finner jeg ingen annen mulighet enn at du må finlese spesifikasjonene, men det kan godt være at andre nettbutikker har dette som søkemulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #49 Del Skrevet 17. desember 2022 Nå har jeg kjellerbod hvor jeg har en stor en, men om jeg ikke hadde den måtte jeg enten hatt den i gangen, eller på soverommet. Stort soverom så sånn sett ikke et problem men det måtte vært en litt stillegående en da. Anonymkode: 993cc...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #50 Del Skrevet 17. desember 2022 O.T: men jeg trodde ikke hvitevarer tålte stå ute i minusgrader? At for kalde rom ødelegger dem? Anonymkode: 452c8...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå