Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Eller, det vil si.. hva ønsker dere at de skal få? Har fått en del konkrete spørsmål om dette fra besteforeldre etc, men kom ikke på noe.. Eneste jeg kom på var en babystol, siden baby snart skal begynne med grøt.. Og litt klær. Men det var det. Kan noen komme med litt tips om ting jeg kommer til å trenge fremover? Poden er 4 mnd til jul...
Gyda Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Lille-gutt på 15 mnd ønsker seg leker. Trenger noe som er mer interessant enn det han har fra før av. Kanskje Poden på 4 mnd også vil ha behov for leker snart - biteringer i alle fall. Ellers så tror jeg faktisk at han ønsker seg små stoler og bord som hører til, på rommet som han snart skal få... Barnesete/bøyle til sparken...
Musemor Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Som du nevnte, spisestol. ellers ønsket jeg meg vognpose til ham , og det får vi Fra andre har vi ønsket oss klær og leker
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Eller, det vil si.. hva ønsker dere at de skal få? Har fått en del konkrete spørsmål om dette fra besteforeldre etc, men kom ikke på noe.. Eneste jeg kom på var en babystol, siden baby snart skal begynne med grøt.. Og litt klær. Men det var det. Kan noen komme med litt tips om ting jeg kommer til å trenge fremover? Poden er 4 mnd til jul... ← Siden barnet er 4 mnd har du sikkert mye klær som du har kjøpt og fått ved fødsel enda. Nå beg han å vokse fort. Ønske deg klær fremover. Som han kan bruke fremover. kommer utrolig godt med.
jeg og ;) Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Poden min har ønsket seg masse masse klær bukser og gensere og ulltøy under. Leker tror jeg at jeg skal klare å kjøpe selv.. bare jeg får klær.. Kjøpte akkurat sprinkelseng til han så det får være min julegave i år til han.. han er i en alder av 5 mnd for liten til å protestere på det... heldigvis..
monja Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Klær, gjerne i størrelser større enn det han bruker nå. Min lillegutt på 15 mnd ønsker seg klær og leker, men han får ikke bare det da. Han får madrass til senga, overmadrass til senga og en stol han kan kose seg i.
Siam Skrevet 12. desember 2005 #7 Skrevet 12. desember 2005 Oliver "ønsker" seg klær, ny bilstol, vippestol, tutekopp, cd med barnesanger, reiseseng og leker.
nat26 Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Nicolai "ønsker" seg teppet,gardiner til det nye rommet sitt.Også ønsker han seg leker og klær
Gjest Julenissen Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 Nicolai "ønsker" seg teppet,gardiner til det nye rommet sitt. ← Der tar du nok feil. Men slikt er forståelig.
Rannva Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 Oj, har nissen tid til kg nå rett før jul?? :klø: Vesla på 15 mnd ønsker seg barnecd`er, bøker og bokhylle. Hun elsker bøker.
Emma3 Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Snuppa her i huset "ønsker" seg voksipose, barnemusikk og ting til å henge på veggen...
Hermula Skrevet 15. desember 2005 #12 Skrevet 15. desember 2005 Vi ønsker lillemor klær, bilstol, bæremeis, leker, tegnesaker, bilder til å ha over senga, badekåpe da vi er endel i svømmehallen, ... Høystol var lurt å ønske seg, det kommer snart da han er 4 mnd. Dersom du har tenkt å ha lekegrind, kan jo det være noe. Hva med babyakebrett? Han vil sikkert like en liten aketur på nyåret i rolige former. Pulk? Lykke til i alle fall
koldbruna Skrevet 17. desember 2005 #13 Skrevet 17. desember 2005 Jeg har ønsket til Lillemor Leker,bøker,klær og Stol og bord. Vet at hun får masse klær av farmor.
Gjest Julenissen Skrevet 21. desember 2005 #14 Skrevet 21. desember 2005 Jeg tipper Lillemor vil ha snille foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå