Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat fått vite at 2 venninner skal ha baby i april og mai. Fra før av skal ei annen venninne ha i mars. Ei fikk nå i august. ÅÅååå alle yngler rundt meg og jeg er sååååå misunnelig....Men glad for dem likevel da :lol:

Jeg har også lyst....!!! :roll: :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viwi....

Jeg hadde det sånn som deg. Alle rundt meg skulle ha barn eller gikk med barnevogn.Jeg ble nesten helt besatt av tanken på å bli gravid og få baby. Endelig - og nei, vi ventet ikke lenge etter at vi startet prøvinga - nå er jeg også på vei med baby i magen. Og jeg gleder meg så utrolig mye til den kommer ut......

Håper det er din tur snart Viwi, masse lykkeønskninger til deg :wink:

Skrevet

Hei viwi

gud hvor jeg forstår, da jeg skulle ha min første havede jeg prøvet et stykke tid men mine veninder blev gravide før mig suk men så blev jeg jo gravid kun et stykke tid efter, efter jeg havede lyttet til min læge som fortalt mig at hvis man ønsker sig barn og prøver og prøver kan man faktisk så godt som stoppe helt op og ingen ting sker, han bad mig slå det ud af hovede og bare ta tingene som de kom, jeg gik skuffet hjem men tænkte med mig selv ok så får jeg vel aldrig børn men det virkede bare nogle få uger senere var jeg faktisk gravid :D

så mit råd glem hele greier og hokus pokus så kommer babyen

så er graviditet jo også frygtelig smidtsomt, bor i en lille bitte by med en klat huse og en lille biks, og pludselig synes jeg at alle skal føde rundt samme tid som mig selv, men nu er vi mennesker jo også flok dyr har nok noget med det at gøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...