AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Hei! 😄 Er det noen morsomme som har spill å anbefale til voksne? Har dette fra før av som jeg liker: ryktet går, vil du vedde, detective club, party alias, diamanten, rummikub Ikke så veldig glad i spørrespill, scrabble er litt kjedelig, monopol er så innmari langdrøyt og det er også ticket to ride. Anonymkode: 34659...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Bezzerwisser timeline og Mexican train. Anonymkode: b5f00...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick22 Skrevet 17. desember 2022 #3 Del Skrevet 17. desember 2022 Settlers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Del Skrevet 17. desember 2022 seequense Anonymkode: cc0da...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 17. desember 2022 #5 Del Skrevet 17. desember 2022 Bezzerwisser og Alle Tiders Spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Del Skrevet 22. desember 2022 Skip bo Anonymkode: 9a780...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Del Skrevet 22. desember 2022 Agatha`s Testamente! Anonymkode: 1bb8b...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 22. desember 2022 #8 Del Skrevet 22. desember 2022 Codenames, MagicMaze, Splendor, Bananagrams, LoveLetter, Junglespeed og Azul liker jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #9 Del Skrevet 22. desember 2022 Akkurat kjøpt Catan og liker det veldig godt så langt. Anonymkode: df4ab...798 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Del Skrevet 23. desember 2022 L'amie skrev (4 timer siden): Codenames, MagicMaze, Splendor, Bananagrams, LoveLetter, Junglespeed og Azul liker jeg godt. Ser at azul er kåret som nr 1 i flere år, men utseende ser ikke så interessant ut. Hva går den ut på? Anonymkode: 34659...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg liker godt escape room spill, men «problemet» er jo at de kun kan spilles en gang. Bruker derfor å kjøpe de på salg😊 Anonymkode: a9012...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 Hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg liker godt escape room spill, men «problemet» er jo at de kun kan spilles en gang. Bruker derfor å kjøpe de på salg😊 Anonymkode: a9012...7cd Er det likt irl escape room? Er nemlig ikke så glad i det 🙈 Anonymkode: 34659...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Del Skrevet 23. desember 2022 Kommer litt an på hvor mange man er. Er selv glad i Azul, ideelt med 3 spillere. Vanskelig å forklare spillet, man skal samle brikker og få poeng utifra ulike kombinasjoner. Pent spill. Codenames er veldig lett å lære, optimalt for 4 eller 6 personer. Mexican train er ganske gøy, men ekstremt langtekkelig med mindre man modererer, og litt knotete å lære på grunn av noen spesialregler og en svært kortfattet bruksanvisning. I vår versjon iallefall. Hvis du finner veien til Outland eller andre spillspesialiserte butikker kan jeg anbefale Betrayal-serien, de fleste av Pandemicspillene og Munchkin. Anonymkode: 5042c...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det likt irl escape room? Er nemlig ikke så glad i det 🙈 Anonymkode: 34659...21f Tja, på en måte er det jo det. Du skal finne ledetråder og løse oppgaver. Men i mye mindre skala enn reelle escaperoom. Anonymkode: a9012...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvis du har over kanten drøy humor så kan jeg anbefale politisk ukorrekt. Anonymkode: bb5b8...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du har over kanten drøy humor så kan jeg anbefale politisk ukorrekt. Anonymkode: bb5b8...442 Den er gøy på fest, men når man har spillet selv så begynner kortene å bli oppbrukt AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kommer litt an på hvor mange man er. Er selv glad i Azul, ideelt med 3 spillere. Vanskelig å forklare spillet, man skal samle brikker og få poeng utifra ulike kombinasjoner. Pent spill. Codenames er veldig lett å lære, optimalt for 4 eller 6 personer. Mexican train er ganske gøy, men ekstremt langtekkelig med mindre man modererer, og litt knotete å lære på grunn av noen spesialregler og en svært kortfattet bruksanvisning. I vår versjon iallefall. Hvis du finner veien til Outland eller andre spillspesialiserte butikker kan jeg anbefale Betrayal-serien, de fleste av Pandemicspillene og Munchkin. Anonymkode: 5042c...508 Takk! Skal ta en titt på de 😄 Anonymkode: 34659...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. desember 2022 #18 Del Skrevet 23. desember 2022 Carcassonne! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. desember 2022 #19 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg liker Kortskalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 23. desember 2022 #20 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser at azul er kåret som nr 1 i flere år, men utseende ser ikke så interessant ut. Hva går den ut på? Anonymkode: 34659...21f Jeg klarer ikke beskrive det, og iallefall ikke så det høres artig ut, men at den har blitt kåret så høyt over flere år er jo en god indikasjon. Av spillene jeg nevnte syns jeg kanskje det mest artige MagicMaze når man bare er to spillere, og Junglespeed når man er mange, men alle jeg nevnte faller godt i smak hos meg. Mine preferanser er selskapsspill som er lett å lære, går på fart (Junglespeed, Ligretto), strategi/logikk (Splendor, Azul), samarbeid (MagicMaze, Alias) eller bryner meg (vil du vedde, Twister), og hvor en runde ikke tar så lang tid. Jeg liker dårlig spill som man må sette av minst en time, gjerne mer, til selve spillingen. Da er det bedre med spill man kan velge å spille flere runder av, hvis man er gira på det. Endret 23. desember 2022 av L'amie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå