AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 En venninne av meg påstår det er farlig å ligge å sove på varmekabler. Man kan dø av overoppheting, visstnok. Kan dette stemme? Om man blir for varm våkner man vel og flytter seg? Hva med varmelaken, i så fall? Om man er frossen og det er kaldt i huset høres det utrolig deilig ut å sove på badegulvet med varmekablene på. Bikkjene gjør det jo stadig vekk. Det samme gjør katta til naboen. Noen som vet om det er noe i dette?? Anonymkode: a6a13...d12
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Når jeg hadde som mest vondt i ryggen så lå jeg på varmekablene på badet i opptil 2 dager fordi varmen lindret. De var jo ikke stilt på grill heller Anonymkode: f8d13...759 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Ja det fins mange tilfeller der man har fått brannskade av det. Død vet jeg ikke Anonymkode: 812ca...53a 1
Gjest AprilRyan Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Da må de vel stå ganske høyt på? Det virker litt usannsynlig at man skulle dø av det, men hva vet vel jeg. Jeg har varmekabler på i flere rom. Katten elsker å ligge på dem og sove. Han ligger ofte på de rommene der det er varmest og virker som han liker det nå om vinteren. Selv har jeg ikke prøvd å legge meg direkte på dem
Tomas77 Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 Da må de opp på et heftig nivå eller ikke fungere skikkelig. Våknet opp skvett naken klistret i svette til badeflisene en 18 mai for maaaange år siden. Fyllesyk ja, forbrent nei. 3 1
MissPierce Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 Da skulle jeg vært død for mange mange år siden. Elsket å ligge på varmekablene på badegulvet da jeg var tenåring og hadde mensen smerter. Sovnet alltid, og våknet god og varm 😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #7 Skrevet 17. desember 2022 Jeg lå/sov rett på badromsflisene hele døgnet en uke i måneden de 15-20 første åra jeg hadde mensen. Har på ingen måte dødd av det, ikke blitt forbrent og har ikke engang blitt spesielt varm eller svett. Anonymkode: 657ac...7ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå