AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Tenkte å kjøre safe ved å kjøpe et gavesett fra Biotherm med deo og dusjgel, siden jeg var usikker på hvilken parfyme jeg skulle velge....Eller er det no-go i den aldersgruppen? Men for å vite dette til neste gang - for samme gutt har snart bursdag: Er det fortsatt slike lette sitrusaktige dufter som Tommy fra Tommy Hilfiger og CK One fra Calvin Klein som er populære blant gutter i den alderen? Vurderte Bottled fra Hugo Boss, men den bruker min mann som er 40+. Noen som har sønner på den alderen og vet hva som er populært nå? Anonymkode: c14dc...357
Kittykat Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 (endret) Vi har en sønn på 18 år og han liker veldig godt CK One fra Calvin Klein, både i deo stick og parfyme. Men våre sønner har også fått gavesett med deo og dusjgel i gave tidligere. Husker ikke alle merkene, men de har blant annet fått Bottled fra Hugo Boss som gavesett også. Så jeg vil si at både Calvin Klein og Hugo Boss er noe som kan være populært blant gutter i den aldersgruppen. Endret 17. desember 2022 av Kittykat 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Hei! Jeg jobber i parfymeri! Ikke kjøp boss botteled (den grå) den er som du sier mer passende for eldre. Men det er mange andre ok boss du heller evt kan satse på. Ville dog likevel valgt et helt annet merke enn pappa har… Dusjgel og deo fra biotherm er supert til 18-åring og dusjsåpa setter god lukt i hele badet når det dusjes med den 😀 Ellers kan du forsøke gavesett med duft fra etc polo (flere varianter) alle er populære. Eller Versace, Dior, Lacoste (flere varianter her også. Ellers er Calvin Clein ganske safe, lette og «rene» friske dufter. (Flere er unisex) 1 million fra paco rabbane står også høyt hos mange unge gutter, men dette er en relativt søt og krydret duft, litt tung.. men paco rabbane har kommet med flere andre de senere år du kan sjekke ut. Anonymkode: 070c4...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Versace eros, dior sauvage, giorgio armani stronger with you intensely, den røde fra Polo, er det guttene her bruker Anonymkode: efb96...737 1
Malassezia Furfur Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 (endret) Yves Saint Laurent - La Nuit de L’Homme Bleu Électrique Viktor & Rolf - Spicebomb Prada - Luna Rossa Sport / eller Ocean Azzaro - Wanted by Night Paco Rabanne - Phantom Dolce & Gabbana – Light Blue Eau Intense Pour Homme Chanel - Bleu de Chanel Endret 16. desember 2022 av Malassezia Furfur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå