AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Siden vi er i datingstadie gir dette meg usikkerheter på hvor interessert han egentlig er. Alt er fint når vi møtes men på meldinger svarer han alltid så kort og det er umulig å ha noe kontakt på sms! Det føles som at vi ikke får tatt datingen til et nytt stadie eller får noen utvikling! Jeg kan sende han et fint bilde og si jeg tenker på han og få null svar tilbake. Når jeg tar det opp mener at han at det ikke er noe å svare på siden det ikke er et spørsmål der. Jeg kan sende han en melding om noe jeg har sett eller gjort og skrive at vi kan dra dit sammen - og han svarer med bare en tommel opp. Jeg kan skrive en lang søt og fin god morgen melding, ønske han en fin dag og si at han må kjøre forsiktig fordi det har blitt glatt - alt jeg får er OK tilbake og ingen søte ord eller ønsker om en fin dag tilbake. Han kan være syk og jeg skriver at jeg skulle ønske jeg var der og kunne laget te til han og at han kan prøve honning i varmt vann for halsen. Får bare OK tilbake da også og ikke noe om at han også skulle ønske jeg var der eller at det var søtt av meg å tenke på han. De gangene han tar iniativ til å sende melding først er det som regel for å vise meg noe han har gjort eller noe relevant til noe vi har snakket om. Jeg svarer og stiller et relevant spørsmål i retur, for eksempel om han sender bilde av at han har laget mat og ser tv kan jeg spørre hva han ser på - og han svarer ikke. Tre dager senere kan han be meg ut på date igjen som om ingenting er rart. Alt dette er på SMS/MMS og ikke sosiale medier som snap. Er han så uinteressert i å holde kontakt gjennom uken eller dette typisk mannfolk å være så kort? Anonymkode: 78b6b...c2e 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Jeg er en mann og foretrekker å snakke ansikt til ansikt. Skjønner ikke vitsen med å sende lange smser til hverandre. Så lenge han svarer er han vel interessert tenker jeg. Anonymkode: 364bd...897 7 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en mann og foretrekker å snakke ansikt til ansikt. Skjønner ikke vitsen med å sende lange smser til hverandre. Så lenge han svarer er han vel interessert tenker jeg. Anonymkode: 364bd...897 Men så er det de gangene han plutselig ikke svarer også. Spesielt ganger han selv sender melding først, så svarer jeg, så svarer han ikke mer. Anonymkode: 78b6b...c2e
svartkatt Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 Enkelte kan bare ikke kommunisere via tekstmeldinger eller lignende. 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 Ikke godt å si, men han virker totalt evneveik på kommunikasjon da. Anonymkode: 7c843...85f 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #8 Skrevet 16. desember 2022 Ikke uvanlig for mange menn. Gjør vurderingene av han ansikt til ansikt. Anonymkode: 6495a...aa1 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 Ikke tenk så mye på det, han er bare kort på meldinger. Det betyr ikke noe mer. Treff han ansikt til ansikt i stedet du. Lykke til! Anonymkode: 8ef81...699 5 1
NiceOrNothing Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men så er det de gangene han plutselig ikke svarer også. Spesielt ganger han selv sender melding først, så svarer jeg, så svarer han ikke mer. Anonymkode: 78b6b...c2e Hadde følt på at han ikke var så interessert , å sluttet å prøve å være så hyggelig og interessert. Ville tatt ett skritt tilbake , å evnt spør han rett ut på neste date . At du opplever han som uinteressert . Så lar du han svare på det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Skrevet 16. desember 2022 Han er overhode ikke interessert. Aldri opplevd slikt av en interessert mann Anonymkode: 059d0...1ea 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #12 Skrevet 17. desember 2022 Du virker jo temmelig ordrik i både meldinger og innlegget her. Ville kortet ned litt, heller kommunisere mer når dere møtes. Han er tydeligvis ikke interessert i å tekste, og da må ikke du pushe på så mye. Har du veldig behov for å tekste så mye, snakk med han om det. Anonymkode: e50d8...dca 5 4
Helene1982 Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 Jeg er kvinne, og dette er klassisk meg. Jeg forstår ikke at kvantitet er viktig. Når kommunikasjonen blir så ofte, at man ikke har noe å melde.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #14 Skrevet 17. desember 2022 Dette høres ut som en person som kun bruker telefonen til å gi korte beskjeder og aldri har tillært seg vanen med chatting. Anonymkode: 38b4e...f48 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #15 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er overhode ikke interessert. Aldri opplevd slikt av en interessert mann Anonymkode: 059d0...1ea Faren min svarer sånn selv om han er interessert i hvordan det går med meg. Ofte svarer han ikke heller😆 Han mener at telefon er til korte beskjeder. Kjenner mange som er sånn Anonymkode: 38b4e...f48 8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #16 Skrevet 17. desember 2022 Tenker det kan være at han er Intressert i ting i det virkelige liv og ikke at alt skal foregå inne på en skjerm. Hvordan er han om du ringer? Jeg syns ihvertfall det er mye triveligere å prate med noen enn og knotte på tlf. Anonymkode: eef81...673 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #17 Skrevet 17. desember 2022 Hvor gammel er han da? Anonymkode: f931d...2ed 2 1
Isambard Skrevet 17. desember 2022 #19 Skrevet 17. desember 2022 PetterKanin skrev (12 timer siden): Ja. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #20 Skrevet 17. desember 2022 Tror de bare er sånn noen så lenge det ikke er sånn at han kun er interessert i mld når han har lyst på sex da blir de ofte slik i etterkant. Viser null interesser og du eksisterer ikke for dem før de neste gang har lyst på noe hanky panky men når dere møtes er det så Hyggelig og morsomt og kjemien er topp. Vet veldig vanskelig og forstå seg på slike menn. En blir usikker og vet ikke hvor en har den. Men beste er å ikke sende noe mld og bare svare når de tar kontak. Og les mld tre ganger før du svarer så du er helt sikker på hva de egentlig skrev. Tenk deg om før du svarer. Ikke gi mer enn hva du får på mld har jeg lært etter å ha brent meg ørten ganger på å misforstå mld. Anonymkode: ff0e4...269 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå