AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Hei! Den siste tiden har jeg kastet opp (ufrivillig) etter nesten hvert eneste måltid, men legen finner ingenting galt.. Hva ville dere tenkt det kunne vært? Hva kan man gjøre? Noen private man kan oppsøke for spesialiserte prøver..? Jeg er så sliten og lei av dette.. Anonymkode: 39cb0...c8e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Jeg har slitt mye med mage og gått til Aleris hos gastroentroenterolog. De er jo spesialister på mage-/tarm. Har du noe annet ubehag da en kvalme/oppkast etter måltider? Kan jo være alt og ingenting om det «kun» er oppkast. Anonymkode: 532ec...7e5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Den siste tiden har jeg kastet opp (ufrivillig) etter nesten hvert eneste måltid, men legen finner ingenting galt.. Hva ville dere tenkt det kunne vært? Hva kan man gjøre? Noen private man kan oppsøke for spesialiserte prøver..? Jeg er så sliten og lei av dette.. Anonymkode: 39cb0...c8e Har du fått gastroskopi? En i familien min kastet opp slik. Det var sammenvokst i overgangen mellom mage/tarm, så maten kom ikke forbi. Måtte blokkes ut med en liten opperasjon. Anonymkode: 1bc36...637
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Det kom i godt voksen alder. Begynte plutselig bare å kaste opp. Anonymkode: 1bc36...637
Matas Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, moderator.
Anbefalte innlegg