AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Er det sånn at man kan bistå ved all slags operasjoner om man jobber på sykehus? Eller kun en? Kan man jobbe bare med ortopediske operasjoner fks? Anonymkode: e9a30...b3d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Allmennkirurger kan vel operere diverse. Ellers spesialiserer du deg innen visse felt. Da sysler du bare med det du er spesialist i. Tror jeg. Anonymkode: 7069a...135
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det sånn at man kan bistå ved all slags operasjoner om man jobber på sykehus? Eller kun en? Kan man jobbe bare med ortopediske operasjoner fks? Anonymkode: e9a30...b3d Jeg er med på alt av operasjoner. Jeg liker best keisersnitt 🥰 Operasjoner som ben/armbrudd er kjedelige, men er flere av de gjennom vinteren. Anonymkode: cb353...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Det kommer helt an på hvor du jobber. På store sykehus vil du tilhøre en seksjon og jobbe innen et felt (gyn, thorax, plastikk, ønh, ortopedi ect), men avdelinger kan samarbeide om personalet på vakttid. På mindre sykehus er man som regel med på alt som er, selv om det der også kan være noen som er mer på et fagfelt enn andre. Personlig syns jeg ortopedi er dørgende kjedelig, og gjør det jeg kan for å slippe unna. Anonymkode: ce5b4...c14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå