Diry72 Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Hei. Tenker å se Avatar 2, men er usikker på om jeg skal se den med eller uten 3 d briller? Noen som har sett den uten briller? Bruker selv briller , funker det å ha 3 d briller over vanlige briller?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 See den går over 3 timer, tror jeg blir veldig sliten i hodet av det så tror jeg går for 2 d. Venninne med briller må se film med linser og 3dbriller Anonymkode: ea694...2b8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Det finnes ikke en eneste film som er bedre som 3d på vanlige kinoer. Anonymkode: 09ea5...b84
DeLorean Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 MÅ ses i 3D. Skal se den en gang til jeg, uten 3D da.
Ariana807 Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Jeg angrer på at jeg så den i 3D. Jeg elsker 3D. Har hatt 3D tv hjemme for å kunne se filmer hjemme. Har absolutt elsket 3D. Men jeg likte det ikke nå. Jeg slet med å se hele skjermen, akkurat som om jeg måtte velge ut hvor jeg skulle se på skjermen. Og det som var nærmest skjermen ble skikkelig uklart. Og jeg fikk nærmest vondt i hodet av å prøve å se på det som vær nært skjermen. Jeg likte det ikke, og gleder meg til filmen kommer ut, forhåpentlig i 4K, slik at jeg kan nyte den med god kvalitet, men uten 3D. Det er mange som elsket filmen i 3D, så det er mulig det var kinosalen jeg var i som var problemet. 1
LullaSkrulla Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Jeg så den i 3D med briller og det gikk helt fint. Har ganske store briller og 3D brillene gikk greit utenpå dem. De er ikke like store, men jeg så fint i dem og følte ikke jeg ble forstyrra gjennom filmen.
Hatsumomo Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Diry72 skrev (På 16.12.2022 den 18.18): Hei. Tenker å se Avatar 2, men er usikker på om jeg skal se den med eller uten 3 d briller? Noen som har sett den uten briller? Bruker selv briller , funker det å ha 3 d briller over vanlige briller? Jeg kan ikke se den i 3D, min hjerne funker ikke helt slik 😔 så jeg har sett begge filmene i 2 D og koste meg uansett.
Diry72 Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2023 Ts her. Takk for tilbakemeldingene. Jeg har fortsatt ikke sett den, men vil nok se den i 3D. Bruker briller, men satser på at det går bra. Vil nok anskaffe den i 4K når den kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå