Chelsea Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Hei, jeg har begynt å få litt rynker nedover fra underleppen. Mirakelkremer finnes vel ikke akkurat for det, men har noen tips til en god leppekrem for fukt slik at rynkene i hvert fall ikke kommer pga mangel på fukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Har hørt at mary kay sin lip primer skal være god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2022 flusa skrev (På 17.12.2022 den 4.39): Har hørt at mary kay sin lip primer skal være god Den får man ikke kjøpt i butikk? Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Chelsea skrev (4 timer siden): Den får man ikke kjøpt i butikk? Nei,desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. desember 2022 #5 Del Skrevet 20. desember 2022 Den lip primeren kan brukes på huden rundt leppene også. Ikke prøvd den selv, syns den er for dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. desember 2022 #6 Del Skrevet 20. desember 2022 Chelsea skrev (På 16.12.2022 den 18.06): Hei, jeg har begynt å få litt rynker nedover fra underleppen. Mirakelkremer finnes vel ikke akkurat for det, men har noen tips til en god leppekrem for fukt slik at rynkene i hvert fall ikke kommer pga mangel på fukt? Jeg synes det hjelper å gi rikelig med fukt til huden,for å 'plumpe'huden. Bruker oftest nuxe tørrolje som serum, og eller serum etterpå. For så fuktighetskrem. Bruker Loreal sine kremer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2023 Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Del Skrevet 11. januar 2023 Total Lip Treatment fra Sensai er veldig god, men litt dyr Anonymkode: 16ad8...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leight Skrevet 11. januar 2023 #9 Del Skrevet 11. januar 2023 flusa skrev (På 20.12.2022 den 12.32): Den lip primeren kan brukes på huden rundt leppene også. Ikke prøvd den selv, syns den er for dyr... Ja, den funker bra rundt leppene for å bekjempe linjene. Jeg bruker denne på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå