Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer å se om det er kondomer på bildet? Noen som kjenner igjen pakken?

DACFB79B-00C6-43FE-85E4-2C5869E524B0.jpeg

Anonymkode: e9578...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det ser sånn ut.

Kan du ikke bare spørre typen

Anonymkode: 1e202...830

• Liker 4
Skrevet

Hæ? Hvor?

Anonymkode: 643d8...29d

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du sikter til her?

Anonymkode: 5b827...f1a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

nei, det er ledninger og gjenskinn fra blått lys

Anonymkode: a6436...909

• Liker 5
Skrevet

Hvor? 

Anonymkode: dbf49...3c3

Skrevet

Ser mer ut som en ob pakke

Anonymkode: 59c6b...829

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som en pakke tamponger.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke gjenskinn, vinduet starter ikke der og han har ingen blå lys. Og Selvfølgelig har jeg spurt han..🙄 men han sier han ikke vet hva det er og at det er borte nå. Han har vært uærlig om en del ting og jeg synes det ser ut som kondomer med hjerte på, derfor spør jeg. Men jeg finner verken kondom pakke eller ob pakke som er helt lik, mange kondomer som ligner da… tenkte kanskje noen her visste -OP

Skrevet

Jo, det der er blå Durex. Basta bom.

Anonymkode: 4fbd8...e9c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke gjenskinn, vinduet starter ikke der og han har ingen blå lys. Og Selvfølgelig har jeg spurt han..🙄 men han sier han ikke vet hva det er og at det er borte nå. Han har vært uærlig om en del ting og jeg synes det ser ut som kondomer med hjerte på, derfor spør jeg. Men jeg finner verken kondom pakke eller ob pakke som er helt lik, mange kondomer som ligner da… tenkte kanskje noen her visste -OP

Alle i denne tråden svarer helt greit, så synes det var litt merkelig at du virker irritert?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei ser ikke ut som kondomer, men det høres ikke ut som et sunt forhold hvis du ikke klarer å stole på han. 

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Alle i denne tråden svarer helt greit, så synes det var litt merkelig at du virker irritert?

Beklager, var ikke meningen å virke irritert mot noen som svarte, jeg er irritert over at han ikke bare kan fortelle meg hva det er 😂 -op

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jo, det der er blå Durex. Basta bom.

Anonymkode: 4fbd8...e9c

Finner ingen som er helt lik…gjør du? -op

• Liker 2
Skrevet

Du så noe du lurte på hva er, tok bildet av det i stedet for å plukke det frem for se?

Anonymkode: 71dfb...1b8

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Kondomer, basta bom. 

Dump han? 

Anonymkode: af3fe...1d9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er enig. Det kan se ut som pakkene med hjerte på fra RFSU (mener det er de som har de kondomene om jeg ikke husker feil)

Uansett ta dette rådet fra en som har vært I dine sko: Når man kan stole så lite på kjæresten sin at man begynner å sondere bakgrunnen på bilder for tegn og bevis på utroskap så er ikke forholdet vært å være i lenger uansett. Du torturerer deg selv og vil aldri kunne stole på en mann som uansett har løyet og brutt tilliten før 

Anonymkode: f277c...f75

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du så noe du lurte på hva er, tok bildet av det i stedet for å plukke det frem for se?

Anonymkode: 71dfb...1b8

Nei. Dette er screenshot av en snap, og i den tiden bodde vi 3 timer unna hverandre, litt vanskelig å se selv 😅op

Skrevet

Om han ikke kan fortelle deg hva det er så.... uff. Det er i alle fall ikke et bra tegn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...