AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Ammer ikke, å fikk ikke melk før nesten en uke etter fødsel så lille har fått erstatning en stund. Nå vil hun ikke ha morsmelk på flaske (samme type flaske jeg bruker på erstatning), sikkert fordi det er en annen smak enn hva hun er vandt til. Jeg vil jo gjerne at hun skal få dra nytte av morsmelk, men vanskelig når hun ikke vil drikke det. Kan jeg ta det lille av morsmelk og helle over i en flaske med ferdigblandet erstatning for å maskere smaken noe? Jeg kan ikke se hva problemet skulle vært, men greit med erfaringer 🙈 Anonymkode: 80028...fa9
Molly_ Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Jeg prøvde det når jeg forsøkte å få min til å drikke erstatning, så det går 😊 lagde begge deler hver for seg og så blandet før hun fikk det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Molly_ skrev (31 minutter siden): Jeg prøvde det når jeg forsøkte å få min til å drikke erstatning, så det går 😊 lagde begge deler hver for seg og så blandet før hun fikk det. Da forsøker jeg det 🙌🏼 Anonymkode: 80028...fa9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ammer ikke, å fikk ikke melk før nesten en uke etter fødsel så lille har fått erstatning en stund. Nå vil hun ikke ha morsmelk på flaske (samme type flaske jeg bruker på erstatning), sikkert fordi det er en annen smak enn hva hun er vandt til. Jeg vil jo gjerne at hun skal få dra nytte av morsmelk, men vanskelig når hun ikke vil drikke det. Kan jeg ta det lille av morsmelk og helle over i en flaske med ferdigblandet erstatning for å maskere smaken noe? Jeg kan ikke se hva problemet skulle vært, men greit med erfaringer 🙈 Anonymkode: 80028...fa9 Morsmelken blir ødelagt hvis den varmes opp til mer enn 40 grader, så ville hvertall hatt i morsmelken etter erstatningen er avkjølt Anonymkode: 72ab6...d5a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Morsmelken blir ødelagt hvis den varmes opp til mer enn 40 grader, så ville hvertall hatt i morsmelken etter erstatningen er avkjølt Anonymkode: 72ab6...d5a Ja det hadde jeg tenkt til Anonymkode: 80028...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå