Rododendron Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg er korona-positiv på dag 8, i dag. Har siden i går hatt noe vondt for å puste.. Dette er veldig diffust og vanskelig å forklare, men jeg føler jeg må med jevne mellomrom trekke pusten dypt og føler jeg ikke helt får inn nok luft. Blir litt bekymret for dette. Noen som har erfaring med det samme koronaforløpet eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Edit Endret 20. desember 2022 av Rododendron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Edit Endret 20. desember 2022 av Rododendron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rododendron Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Edit Endret 20. desember 2022 av Rododendron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 16. desember 2022 #6 Del Skrevet 16. desember 2022 Hvorfor skulle du varsle helsemyndigetene om at du er tungpust? Dersom du er så sjuk at du sliter med pusten kontakter du lege. At du må trekke pusten dypt virker ikke å være alvorlig, men om du sliter med å gå, stå, sitte osv ringer du legevakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 16. desember 2022 #7 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Rododendron skrev (3 timer siden): Jeg er korona-positiv på dag 8, i dag. Har siden i går hatt noe vondt for å puste.. Dette er veldig diffust og vanskelig å forklare, men jeg føler jeg må med jevne mellomrom trekke pusten dypt og føler jeg ikke helt får inn nok luft. Blir litt bekymret for dette. Noen som har erfaring med det samme koronaforløpet eller råd? Det er ikke et uvanlig symptom ved covid sykdom. Om du er usikker kan du gå til innkjøp av pulsoxymeter. Den viser pulsen din og oxygen opptak i blodet. Det er betryggende, om en blir usikker på om en får nok oksygen. Tung pust kan også i sjeldne tilfeller skyldes hjerte, men det er som oftes ledsaget med smerter, Forverring av covid skjer gjerne etter en ukes tid. Jeg ville jeg ringt legevakten å forhørt meg. Om ikke annet får du mer ro i etterkant . 🥰 Endret 16. desember 2022 av Bendie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg