Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Gjest er tilbake! Mine tips var for en stund siden: 1.11 35% 1.12 40% Dessverre for noen så tok jeg feil! FrP har nå 36.3% og jeg tipper: 1.11 40% 1.12 45% http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...rticleID=423934 Arbeidsledigheten øker og stemmene strømmer inn. Ser vi 50% før året er omme? mvh. En lykkelig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 håper ikke d!!!!! FRP suger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 La Frp få sjansen! På tide nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 Nope, FrP er et tulleparti. Tydeligvis er det mange nok som ønsker samfunnet en tur nedenom og hjem... usj, håper for guds skyld det er de samme folka som ikke gidder å stemme ved valg. Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psst... Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Slike målinger er forferdelig kjedelige :-? :-? :-? Mitt tips er at når valgdagen kommer er Frp nede i 10 - 20%. Og egentlig burde det vært et promilleparti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Uansett hvordan det går med frp..... UT MED KRF!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #7 Del Skrevet 25. oktober 2002 KrF er et promilleparti ( kun spritsmulglere fra Østfold vil stemme på de) før året er omme. Skål for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. oktober 2002 #8 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kanskje drømmen din vil gå i oppfyllelse, og stakkars FRP da.... For da må de begynne å levere noen varer - ikke bare prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 26. oktober 2002 #9 Del Skrevet 26. oktober 2002 Frp er greit som et mindre kverulant parti, men jeg vil ikke se de sitte i regjering alene i Norge, det kan komme til og gå over alle grenser. men de har vel noen bra forslag de som andre, men de med en slags enemakt, nei takk. Vet ikke om jeg ønsker at den regjeringen som er nå skal sitte heller, synes liksom ikke at de har gjordt så mye jeg da. men den som venter... Nei Frp kommer ikke til og få min stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. oktober 2002 #10 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hva med en samlingsregjering med SV Ap og senterpartiet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #11 Del Skrevet 27. oktober 2002 men i alle dager da folkens, hjvorfor ikke stemme FRP? stoler dere ikke på carl I. Hagen? synd! vi kunne fått det så myyye bedre i hverdagen.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #12 Del Skrevet 27. oktober 2002 KrF er et promilleparti ( kun spritsmulglere fra Østfold vil stemme på de) før året er omme. Skål for det! haha..spritsmuglere er vel ikke BARE fra Østfold da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2002 #13 Del Skrevet 27. oktober 2002 Skrekk og gru...... Frp som regjeringsparti?!! Blir ikkje godt å leva i Noreg då nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #14 Del Skrevet 27. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2638676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 28. oktober 2002 #15 Del Skrevet 28. oktober 2002 Norge vil nok gå til h... (varmt sted på syv bokstaver) den dagen Frp eventuelt havner i regjering, men vi kan i det minste trøste oss med billig sprit og at u-landene fortsatt har det verre enn oss! *trøste og bære* Norge er et land bestående av rike, mette og sure mennesker. Jeg er flau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #16 Del Skrevet 28. oktober 2002 Godt lesestoff var Aftenposten i helgen, som skrev om alt hva vi hadde råd til da vi var et fattig land. Vigelandsparken er nevnt som et eksempel. Tenk deg mytteriet om man hadde foreslått tilsvarende i dag? Og så glad vi kan være for at de hadde råd den gangen. Et land er fattig som ikke har historie, kultur og gode mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå