AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Baby 8 mnd som ikke ligger eller sitter rolig, er håpløst å få kledd på og ta på bleie. Når blir det bedre? Anonymkode: fffdc...0f0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Når de flytter ut? Neida. Joda. Alt er en fase, dessverre og heldigvis. Hos oss litt bedre i barnehagen i perioder. Anonymkode: 96335...ff0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Min eldste er 5, og jeg venter fortsatt (joda, noen ganger kan han kle på seg selv, men det hender fremdeles ting blir kastet veggimellom eller han bare løper og flirer og gjemmer seg..) Anonymkode: e1afc...b67
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Kan forøvrig "trøste" deg med at dette er helt, helt vanlig, og noe du nok må leve med i lengre tid. Vi prøver ulike sanger, ta med en leke, tulle og tøyse, etc. Men ja, ofte er det som å bryte med en rabiat alligator. Og det blir bare verre jo større og sterkere ungen er. Anonymkode: e1afc...b67
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Baby 8 mnd som ikke ligger eller sitter rolig, er håpløst å få kledd på og ta på bleie. Når blir det bedre? Anonymkode: fffdc...0f0 Gi han noe å leke med ved påkledning Anonymkode: bdf90...424
Gjest EmKay Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 Vi gikk over til buksebleier og kledde på på fanget i den perioden. Om baby har begynt å reise seg til ting, kan du ta på enkelte klær mens baby står og holder på deg. Vår ble bedre når hun var litt over året, da gikk vi tilbake til vanlige bleier og kunne kle på men hun lå/satt på stellebordet. Ved de verste bleiene tar jeg frem Peppa Gris på mobilen slik at hun konsentrerer seg om den mens jeg bytter. For i den fasen hun er nå blir det fort bæsj over alt. Whatever works, sier jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå