AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Hva er best? Anonymkode: a0f77...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg foretrekker Nordea premium. Mest fordi jeg synes Nordea er bedre på kundeservice enn det DNB er. Saga føler jeg ikke har noen fordeler, mens Premium har blant annet gratis flyplass lounge. Den har vi benyttet oss av mange ganger og synes det er et fint gode. Anonymkode: 1b890...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 Kan ikke uttale meg om Saga. Jeg har Nordea Premium og synes det samme som ^ over. Har og benyttet meg av flyplasslounge ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg forstår ingen av fordelene og benytter et annet kort/konsept. Anonymkode: fd0fe...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 Hvor mange flyplass louge besøk får du med Nordea Premium? Det høres jo veldig mye bedre ut enn Saga Anonymkode: a0f77...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange flyplass louge besøk får du med Nordea Premium? Det høres jo veldig mye bedre ut enn Saga Anonymkode: a0f77...9b7 4 i året. Har du med deg gjest så kan du bruke et besøk på gjesten. Dersom du har ektefelle så kan vedkommende også få kort så får dere 4 hver. Vi har med barna våre og da går de under gjest. Hvis du bruker opp inkluderte besøk så trekker de kostnaden fra kortet. Anonymkode: 1b890...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå