Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er veldig mange som legger ut julehjelp på finn.no. Har lyst å lage en annonse selv. Er ufør, men ingen barn. Har bla en gammel bil som det alltid er noe galt med. Men jeg ønsker å være anonym. Hvordan skal jeg evt klare å være anonym ved overføring av penger ? 

Anonymkode: d2cdf...d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke være anonym så fort kontakt er opprettet via finn.no. Og du får ikke være anonym ved pengeoverføringer. 

Anonymkode: 99b4f...d47

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser det er veldig mange som legger ut julehjelp på finn.no. Har lyst å lage en annonse selv. Er ufør, men ingen barn. Har bla en gammel bil som det alltid er noe galt med. Men jeg ønsker å være anonym. Hvordan skal jeg evt klare å være anonym ved overføring av penger ? 

Da må du kanskje ha en mellommann?

Anonymkode: f7c44...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 14.11):

Du kan være anonym på Finn, men hvis folk ønsker å vippse får de opp navnet ditt og du blir ikke anonym for de lenger. Hvis du velger paypal (vet ikke om den er anonym) tror jeg ikke folk ønsker å hjelpe, da det er litt sketchy over det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...