AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Hei Jeg trenger en ny bodylotion. Har brukt Biotherm (oransje flasken) i mange år men synes den lukter ikke like godt som før, lukter svette 😏 Så må ha ny, et helt annet merke. Vil ikke bruke noen fra Rituals, jeg er rett og slett lei av den lukta, lukter alt for mye. Har ikke særlig tørr hud, men må smøre meg. Jeg trenger også håndkrem, hendene mine er så tørre, har brukt mange forskjellige men hjelper ikke Noen herfra dere vil anbefale meg som dere er fornøyd med? Er det noen av dere som bruker kremer fra The Body shop, og som vil anbefale noen til meg, som er bra? Har hørt mye bra om The Body shop sine produkter men er usikker for hvilken lukter eller hva jeg skal gå for? Kan nevne at jeg elsker kokos lukter 😍 Anonymkode: ef5ac...39a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Jeg liker body yoghurtene til Body shop, det er en lettere type som trekker raskere inn i huden. Body butter blir for fett og tungt for min hud. Når det gjelder lukt foretrekker jeg nøytrale lukter som oliven, shea og almond milk, men du vil kanskje ha noe spenstigere? Jeg synes british rose, moringa og strawberry er for søtt, men satsuma og grapefruit er spennende. Jeg synes ofte sesongduftene deres er ganske gode også. Anonymkode: 20a9d...54b
Perelandra Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Jeg liker godt body butter'ene og dusjsåpene fra Body Shop. Det er hverdagsluxus jeg unner meg jevnlig. Har også prøvd body yoghurt som vedkommende over meg never. Jeg synes de er for lite feite og trekker for rask inn, men det er jo smak og behag.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Håndkremen med hemp er gull for tørre hender. har ikke funnet det perfekte for hud, synes butteret blir for heavy og youghurten gir ikke nok fukt. Kanskje blande dem 😅 Anonymkode: ec69f...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå