AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Er det noe man ikke bør ta sjansen på eller har du gjort det? Jeg er litt skeptisk til å kjøpe åpnede hygiene ting på Finn. Har kun kjøpt leave in balsam på Tise, men der ser man bilde av selger. Det gjør man ikke på Finn. Jeg er i det hjørnet at jeg skal prøve å spare mest mulig, og er straks tom for sjampoen min. Liker også å prøve ut nye typer. Denne er litt brukt og mye billigere enn i butikk. Men hva er sannsynligheten for at det er fylt på med vann eller at selger har gjort ekle ting? Anonymkode: 4305e...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Ville spurt hvorfor de solgte den og hvor mye brukt den er. Egentlig er det noe jeg kunne tenkt meg å selge selv. Har kjøpt dyre sjampoer som jeg etter 2-3 gangs bruk har oppdaget er totalt bom for hodebunnen og håret mitt. Leit å kaste det da. Anonymkode: bfc6b...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ville spurt hvorfor de solgte den og hvor mye brukt den er. Egentlig er det noe jeg kunne tenkt meg å selge selv. Har kjøpt dyre sjampoer som jeg etter 2-3 gangs bruk har oppdaget er totalt bom for hodebunnen og håret mitt. Leit å kaste det da. Anonymkode: bfc6b...0ec Det er sant. Jeg tror vel folk flest ikke putter ting oppi der, men likevel. Det er ting som kan åpnes og da kan jo folk ha jukset.. Anonymkode: 4305e...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Hadde aldri kjøpt sjampo på Finn. Da ville jeg heller kjøpt billig sjampo på normal. By viera er ikke så ille. De litt dyrere til garnier (koster ca 70 kr) skal også være bra, men jeg har ikke prøvd. Ellers har Blivakker ofte tilbud på frisørsjampo. Anonymkode: 7f804...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. desember 2022 #5 Del Skrevet 17. desember 2022 Dei fleste folk/selgjarar er normale. Tru det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå