AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Hei, lang historie kort. Jeg var gift, utro og ble sammen med han jeg var utro med. Men jeg klarer ikke helt å gi slipp på eksmannen min. Jeg vet at han fortsatt elsker meg, og har ville blitt sammen med meg igjen. Jeg er veldig forelsket i han jeg er med nå. Men jeg ender opp med å tekste mye med eksmannen når det er noe som bekymrer meg eller plager meg, for han forstår og skjønner hvordan jeg har det. Blir det feil ovenfor han jeg er sammen med nå? Og blir det kanskje feil av meg å gjøre det mot eksen også? Anonymkode: 241c7...c14
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 En gang utro alltid utro 😅 Anonymkode: 0028a...8a8 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 ?? Du ender med, nei, det velger du selv. Du føler han forstår deg? Da må du finne en måte å skape tillit mellom deg og kjæresten din. Å bli kjent med hverandre tar tid og arbeid. Skjerp deg. Anonymkode: ce35e...09a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Egentlig så birde du få smake din egen medisin for at du skal lære å behandle mennesker med respekt. Først da tror jeg at vet hva du egentlig føler og trenger Anonymkode: 4de51...dff 1
Fremmed fugl Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 Gå i tankeboksen. Nå har du to menn i spill fortsatt. Er vel ikke greit med slikt. Skal du satse 100 % på han nye, så gi slipp på eksen. Vil også gi eksen mulighet å komme seg videre. Litt dårlig gjort å først være utro, samlivsbrudd, og så skape håp. Kanskje du har best av å være singel enn periode. Få pause, og sortere ting. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 Kjære vene, du er jo inkarnasjonen av uttrykket "gresset er alltid grønnere på den andre siden". Ja, du oppfører deg respektløst mot både nåværende og tidligere partner. Anonymkode: a0ea6...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #7 Skrevet 16. desember 2022 Jeg skjønner at det er råtten gjort. Jeg har sagt tydelig i fra til eksen at jeg ikke er int i å bli sammen med han, så føler ikke jeg ikke lurer han på noen måte. Men kanskje jeg har mere følelser for han en jeg tror og vil innrømme selv da. Vi har vært sammen i 10år så. Uff, jeg har virkelig rotet det til. Men jeg er jo så forelsket i han nye. Jeg skjønner dere som sier det med gresset grønner..., å jeg har nok kommet til å kommentert selv også. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. TS Anonymkode: 241c7...c14
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #8 Skrevet 16. desember 2022 Så lenge du synes det er helt greit om typen din heller prater med eksen sin enn deg, så ser jeg ikke så mye galt i det. Jeg personlig synes det er grusomt dårlig gjort å leke med andre sine følelser, og behandle partner (og eks) så respektløst. Men om dere alle er åpen om det, og alle parter synes det er greit, så er det deres sak. Anonymkode: 43b1a...c9d 1
Tvist Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 Du må i alle fall snakke med ny type om at du fortsatt har kontakt med eksen. Dere var sammen lenge, naturlig at det føles trygt å snakke med ham.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 Du må velge side snart.....eller..mann haha Anonymkode: 0ca26...c56
Blåjojo Skrevet 16. desember 2022 #11 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at det er råtten gjort. Jeg har sagt tydelig i fra til eksen at jeg ikke er int i å bli sammen med han, så føler ikke jeg ikke lurer han på noen måte. Men kanskje jeg har mere følelser for han en jeg tror og vil innrømme selv da. Vi har vært sammen i 10år så. Uff, jeg har virkelig rotet det til. Men jeg er jo så forelsket i han nye. Jeg skjønner dere som sier det med gresset grønner..., å jeg har nok kommet til å kommentert selv også. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. TS Anonymkode: 241c7...c14 Du kutter kontakt med eksen om du har bestemt deg for at du aldri skal bli sammen med han igjen, og så går du videre. Nå nekter du jo kjæresten din å bli kjent med deg og dine følelser siden du tar ut den biten på eksen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #12 Skrevet 16. desember 2022 Tvist skrev (39 minutter siden): Du må i alle fall snakke med ny type om at du fortsatt har kontakt med eksen. Dere var sammen lenge, naturlig at det føles trygt å snakke med ham. Han vet jeg har kontakt med eksen, men ikke hvor mye så klart. Jeg har ikke lyst til å miste vennskapet med eksen min da, da vi var venner en stund før vi ble sammen også. Er så forvirret.. Anonymkode: 241c7...c14
Tvist Skrevet 16. desember 2022 #13 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han vet jeg har kontakt med eksen, men ikke hvor mye så klart. Jeg har ikke lyst til å miste vennskapet med eksen min da, da vi var venner en stund før vi ble sammen også. Er så forvirret.. Anonymkode: 241c7...c14 Jeg kan godt forstå det. Skulle godt hatt eksen som kompis, men dama hans vil ikke det.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #14 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, lang historie kort. Jeg var gift, utro og ble sammen med han jeg var utro med. Men jeg klarer ikke helt å gi slipp på eksmannen min. Jeg vet at han fortsatt elsker meg, og har ville blitt sammen med meg igjen. Jeg er veldig forelsket i han jeg er med nå. Men jeg ender opp med å tekste mye med eksmannen når det er noe som bekymrer meg eller plager meg, for han forstår og skjønner hvordan jeg har det. Blir det feil ovenfor han jeg er sammen med nå? Og blir det kanskje feil av meg å gjøre det mot eksen også? Anonymkode: 241c7...c14 Så lenge du ikke flørter eller sier noe du ikke kunne sagt foran din nye kjæreste, er det vel greit? Jeg snakket en god del med min eksmann etter bruddet (ingen utro her) nettopp fordi han kjente meg jo best av alle. Jeg hadde en annen kjæreste en periode, og han snakket mye med sin eks også, de var også blitt sammen i tenårene. Nå var han neppe så fortrolig fordi han er svært privat av seg, men de snakket om alt mulig og jeg syns det var greit og ditto fra hans side. Jeg tenker det er helt naturlig når man har vært sammen i årevis, og særlig fra man var ung og har fått barn sammen etc. Får jeg en ny mann en dag, håper jeg han har et naturlig godt forhold til eksen sin, blir ikke sjalu av det. Man merker jo om det er noe følelser der når man ser / hører ekser snakke sammen. Anonymkode: a1999...58b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #15 Skrevet 17. desember 2022 Det blir veldig feil mot de begge to. Anonymkode: acafc...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #16 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 0.30): Så lenge du ikke flørter eller sier noe du ikke kunne sagt foran din nye kjæreste, er det vel greit? Jeg snakket en god del med min eksmann etter bruddet (ingen utro her) nettopp fordi han kjente meg jo best av alle. Jeg hadde en annen kjæreste en periode, og han snakket mye med sin eks også, de var også blitt sammen i tenårene. Nå var han neppe så fortrolig fordi han er svært privat av seg, men de snakket om alt mulig og jeg syns det var greit og ditto fra hans side. Jeg tenker det er helt naturlig når man har vært sammen i årevis, og særlig fra man var ung og har fått barn sammen etc. Får jeg en ny mann en dag, håper jeg han har et naturlig godt forhold til eksen sin, blir ikke sjalu av det. Man merker jo om det er noe følelser der når man ser / hører ekser snakke sammen. Anonymkode: a1999...58b Jeg føler ikke jeg flørter. Men vi snakker om ting vi gjorde før og hverdagslige ting. Ting vi har opplevd sammen å slikt. Jeg har jo veldig dårlig samvittighet for hvordan jeg behandla han da jeg var utro mot han. Han har sagt flere ganger at han ville slutte å ha kontakt med meg, men endre opp med at han sender melding likevel etter noen dager. Å jeg må innrømme at de dagene uten melding fra han føles litt tomme på en måte. Anonymkode: 241c7...c14
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #17 Skrevet 18. desember 2022 Det er så utrolig mange korttenkte her inne! Anonymkode: 72242...5d8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #18 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler ikke jeg flørter. Men vi snakker om ting vi gjorde før og hverdagslige ting. Ting vi har opplevd sammen å slikt. Jeg har jo veldig dårlig samvittighet for hvordan jeg behandla han da jeg var utro mot han. Han har sagt flere ganger at han ville slutte å ha kontakt med meg, men endre opp med at han sender melding likevel etter noen dager. Å jeg må innrømme at de dagene uten melding fra han føles litt tomme på en måte. Anonymkode: 241c7...c14 Egoet ditt vil ikke gi slipp på oppmerksomhet. Anonymkode: e27ce...e23
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #19 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er så utrolig mange korttenkte her inne! Anonymkode: 72242...5d8 Hva mener du med det? Anonymkode: 241c7...c14
Snok1 Skrevet 18. desember 2022 #20 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 12.10): Men jeg ender opp med å tekste mye med eksmannen når det er noe som bekymrer meg eller plager meg, for han forstår og skjønner hvordan jeg har det. Blir det feil ovenfor han jeg er sammen med nå? Og blir det kanskje feil av meg å gjøre det mot eksen også? Slik jeg forstår deg så flørter du ikke med eksen og du gir ham ikke forhåpninger? Da gjør du jo ikke noe galt! Jeg forstår at det kan virke forvirrende, men det er vel slik at eksen din kjenner enkelte sider av deg bedre enn ny partner. Jeg ville vært åpen med ny partner om kontakten med eks, men jeg kan ikke se at du gjør noe galt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå