Gå til innhold

Kjæresten til han ene synes det var rart da farmor bare ga gave/penger til voksne barnebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

for 1 uke si var vi invitert på middag hos farmor til kjæresten min veldig koselig dame, som laget god mat og dessert til oss alle gjester :) 

hun hadde invitert alle sine 3 barnebarn på over 20 år sammen med samboer/kjærestene dems.

vi satt i stua på sofaen alle sammen og koste oss med spill, da sa plutselig hun at hun skulle gi gave med å vipse til alle barnebarna sine, jeg tenkte ikke noe om det, hvorfor skal jeg få noe gave av andres farmor/mormor? For meg holdt det med den gode maten og dessert men hun ene dama, mente det var litt rart at hun kunne heller gitt dem uten å nevne til alle. Da det nokk føltes kleint meinte hun.

Har hun rett? Eller er det bare jeg som ikke tenker så mye på det?

Anonymkode: 1dc5f...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min farmor gir til sine barnebarn, ikke barnebarns partner.

Anonymkode: bb7f2...0bb

• Liker 8
Skrevet

Hun tar feil. Veldig rart å forvente en gave fra noen andres bestemor, hvis man ikke har et veldig nært forhold med henne. 

Anonymkode: 01d46...00f

• Liker 5
Skrevet

Hun ene dama virker litt grisk, spør du meg. Farmoren her inkluderende og inviterer alle til middag. At hun prioritere egne barnebarn når det gjelder gave er jo absolutt innafor! 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel svært sjelden at foreldre og besteforeldre gir julegaver til barns/barnebarns partnere. Men å annonsere gavene under en slik fellesmiddag er jo litt klønete.

Anonymkode: c9496...d64

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel svært sjelden at foreldre og besteforeldre gir julegaver til barns/barnebarns partnere. Men å annonsere gavene under en slik fellesmiddag er jo litt klønete.

Synes ikke det er klønete, det er helt innafor og normalt. 

Anonymkode: cea8c...e7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan klønete?

Anonymkode: 1dc5f...484

Skrevet

Jeg får gave fra min samboers bestemor, noe som jeg setter veldig stor pris på og absolutt ikke ser på som noen selvfølge. 

Anonymkode: 2bbb0...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...