AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Er dette normalt å dra på en handletur i Sverige sammen med kjæresten (meg) og handle mat for ex samtidig? Exen hans bor 40 minutter unna Nordby. Bare nysgjerrig. Har ikke landet på noe svar selv, ville høre andre sine synspunkter. Anonymkode: f123c...2f2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Har de barn sammen? Anonymkode: c9187...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har de barn sammen? Anonymkode: c9187...a2c Ja, de er store da. 17 og 20. Bor hver annen uke hos far og hver annen uke hos mor. Anonymkode: f123c...2f2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Ofc. Normale folk klarer fint å være venner selv om de har avsluttet et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 2afc9...8a2 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er dette normalt å dra på en handletur i Sverige sammen med kjæresten (meg) og handle mat for ex samtidig? Exen hans bor 40 minutter unna Nordby. Bare nysgjerrig. Har ikke landet på noe svar selv, ville høre andre sine synspunkter. Anonymkode: f123c...2f2 Jeg og eksen gjorde det stadig vekk. Kjørte annenhver gang og handlet for hverandre i Sverige. Vi har ikke engang barn sammen. Anonymkode: 32a4e...605 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, de er store da. 17 og 20. Bor hver annen uke hos far og hver annen uke hos mor. Anonymkode: f123c...2f2 jeg ser ikke problemet i at han handler for henne, og ihvertfall ikke når de har barn sammen. Anonymkode: c9187...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #7 Skrevet 16. desember 2022 Jeg ser ikke problemet. Hvis du har andre grunner til å være sjalu, kan jeg se for meg at dette blir litt vekt på den skåla, men litt kontakt må du jo regne med at de har. Hvis du tenker på at hun snyter Norge for skatt spiller det vel ingen rolle at det er en ex, og da burde vel ikke dere heller dratt. (Jeg vet ikke hvor Nordby er, så hvis det er relevant beklager jeg om jeg misset noe). Anonymkode: 1d004...435
Fremmed fugl Skrevet 16. desember 2022 #8 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette normalt å dra på en handletur i Sverige sammen med kjæresten (meg) og handle mat for ex samtidig? Exen hans bor 40 minutter unna Nordby. Bare nysgjerrig. Har ikke landet på noe svar selv, ville høre andre sine synspunkter. Anonymkode: f123c...2f2 Tror generelt det ikke er vanlig å gi denne typer av gaver til ekser. Men det er hva jeg tror. Han bruker deres tid til å gi til sin eks, hvorfor vil jeg lure på. Ser at flere svarer at det er flott å være venn med ekser, ja er flott hvis man vil skape problemer. Med felles barn, så er det viktig å være konstruktive og gjerne vennskapelig i omgangstonen, men å føle at det skal bli tatt med handleliste fra denne spesielle vennen på handletur... hva er poenget? 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og eksen gjorde det stadig vekk. Kjørte annenhver gang og handlet for hverandre i Sverige. Vi har ikke engang barn sammen. Anonymkode: 32a4e...605 Vil presisere at det jeg og eksen handlet for hverandre, IKKE var gaver. Vi betalte hverandre den summen det ble handlet for. Anonymkode: 32a4e...605 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 Jeg er god venn med min eks. Vi treffes og gjør ting sammen, kino, middag, besøker hverandre, hjelper med forskjellige ting etc. Vi trives kjempegodt sammen som venner og har mange felles interesser. Som mann og fru er helt krise! Det er en grunn til at det er eks. Han er min beste venn og vi vet alt om hverandre, både på godt og vondt. Han er trygg og morsom å være sammen med. Jeg vet han en dag vil få seg en ny kjæreste, og er forberedt på at alt kommer til å forandre seg da. Vi kommer nok ikke til å tilbringe tid sammen slik vi har gjort de siste årene. Jeg kommer til å miste min beste venn.... Men av respekt for den nye, og min eks og deres forhold vil jeg holde meg i bakgrunnen, for jeg vet hvor vanskelig det kan være for hun nye hvis vi har kontakt. Skulle ønske at flere tenkte som meg. Anonymkode: a487a...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Skrevet 16. desember 2022 Glemte å skrive at jeg tror ikke det er selve handlingen som er problemet, men at de har en så god og nær relasjon. Anonymkode: a487a...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #12 Skrevet 16. desember 2022 Eksen min kjøpte noe sminke for meg sist gang han var på taxfreen. Jeg vippset han penger, da 😀 Var nå snilt av han å shoppe til eksen. Regner med at deres felles barn også skal kose seg med maten? Anonymkode: 2cf4e...b13 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 11.08): Er dette normalt å dra på en handletur i Sverige sammen med kjæresten (meg) og handle mat for ex samtidig? Exen hans bor 40 minutter unna Nordby. Bare nysgjerrig. Har ikke landet på noe svar selv, ville høre andre sine synspunkter. Anonymkode: f123c...2f2 høres ut som du er littegrann misunnelig på dem... Anonymkode: 4a7b3...d8c
Hmmmmmm Skrevet 17. desember 2022 #14 Skrevet 17. desember 2022 Min eks spurte meg om jeg ville ha noe i Sverige når han var der med dama si. Jeg følte selv det ble litt feil. Ikke i følge han, så da handlet han for meg. Jeg vippset senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå